mariesundqvist

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Marie Sundqvist - 1 november 2009 19:25

FJORTISTEST:
( ) Du tjuvröker
( ) Du tar foundation på läpparna
(X ) Du använder läppglans
( ) Du tar flera lager puder på dig
(X) Du använder mascara
(x) Du använder ögonskugga som har färgen gul (ibland)
(X) Du är blond/mörkblond
(x) Du brukar ofta säga Hon bah/Han bah (ALLTID!)
( ) Du är full minst 2 ggr i veckan
( ) Du är medlem på bilddagboken
( ) Du är medlem på pea (????)
(x) Du är medlem på lunarstorm
(½) Du har en rosa mobil (en jag inte använder)
(x) Du shoppar ofta
(x) Du vill ha/har en fjällrävenjacka
( ) Du vill ha/har 96-jeans
( ) Du har en sveamössa
(x) Du posar ofta på dina bilder
( ) Du brukar skolka
( ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(x) Du brukar ofta kramas med dina kompisar när du träffar dem (all the time bby)
(x) Du brukar sätta Z för S
(x) Du skickar ofta sms (hela tiden xD)
(x) Andra har kallat dig för fjortis (det har hänt måånga ggr xD)
(x) Du brukar säga Håll käften! (om de behövs?)
(x) Du brukar shoppa på Gina tricot, H&M, Glitter, Kicks, NK, PUB
(x) Du älskar söta mobilsmycken (vem gör inte de??) 
( ) Jag brukar skrika Emo! till de som har svart hår och klär sig i svart
(X) Jag använder ofta de här smileysarna: :P,:), 8) (oyeaaaa)
(x) Msn är bra (men jag är typ aldrig inne på det x))
Antal poäng: 18½

0-8: knappast fjortis
9-15: inte fjortis
16-24: på väg att bli fjortis!
25-30: Mega-fjortis

 

jajaa, vi säger så... vadå påväg att bli?? jag är redan xD hahaha, iiinte ;D eller??? ;o

 

Pussss/M



Av Marie Sundqvist - 1 november 2009 19:18

 Du har:
 [x] tv på rummet 
[x] dvd på rummet
 [] dator på rummet
 [x] telefon på rummet
 [x] en kamera 
  [] en videokamera
 [x] din familj har en bil
 [x] din familj har fler än ett hus 
  [] din familj har fler än två hus
 [] din familj har fler än tre hus
     Antal: ?? 6?
       
Du använder dagligen
[x] parfym
[x] smink
Antal: 2


Du ser på
[x] desperate housewives
[x] grey's anatomy
[] heroes
[x] the oc
[x] sex and the city
[] ugly betty
[x] vänner
Antal:5 (bara ibland) 


Du har sett
[x] just my luck
[x] john tucker must die
[x] titanic
[ ] moulin rouge
[x] high school musical
  [x] high school musical 2 (hahah, fråga inte varför xD)
[x] high school musical 3
[]  epic movie
[ ] dude, where's my car?
[x] the perfect man
[x] legally blonde

[ ] not another teen movie
[x] bring it on
[x] bring it on again
[] white chix
Antal: 10


Du säger ofta
[x] whatever (händer)
[] oh my god! (OMG!)
[] venne
[] cutie
[] sweetie
[x] nehe
[x] säkert

Antal: 3


Ditt resultat: 26

1-15 = ghettokid
16-23 = normal unge
24-34=bortskämd unge
35-41 = överklass-snobb


hahaha, där ser man ;D


Pusssss/M


Av Marie Sundqvist - 1 november 2009 18:59


du skulle aldrig...

aldrig ha sagt nå...

men nu är de försent...

du har redan sagt...

jag blev jävligt sårad...

och du borde ha förstått...

att du inte skulle ha sagt nå...

inget till mig...

aldrig frågat...

nu kan du bara...

gå din väg...



GråterGråter

och dudär, som sa det...

lämna mig, okej?



Pusssss/M

'


-Och du sa att du brydde dig, jooo säääkert!-


Av Marie Sundqvist - 1 november 2009 18:22

Thjaaaaa ;D

Kom hem från stugan för ett tag sen tyyp ;D

nuså tittar man på tv och inte så mycket mera, kollar på datan litte ;)

ikväll händer de inte så mycket heller, tare lungt bara...

detta har vartt ett så förgävligt roligt lov!! varit med kompisar teayypp ;D

åhhh, mina sötiiisar, bla**ekompisar, hahahhahaha ;D

imorgon ska jag och malin typ in till stan, kanske fler som följer med? vet inte, hör av er så  kanske vi syns dära :D

vi skulle kanske plugga litte på KH xD ojojo, hur fan ska de gå???

hahahahha, ni kanske inte känner mig och malin men man kan säga att vi e experter på att prata om man säger så... vi pratar hela tiden ;D


och malin, de dära inlägget jag tog bort som ingen fick läsa, jag berättar om vad de stod för dig på måndag, huuh??

de blir jätte bra, du kommer förstå varför jag ville att de skullle vara privat, eftersom jag inte vet hur de ligger till riktigt...


ajaaa...

tonar håret i vekkan tror jag,,,

nå mig på mobilen, snälla, jag har tråkigt ;D



Pusssss/MKyssKyss

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards