mariesundqvist

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Marie Sundqvist - 23 november 2009 20:15

Hej...

jag känner mej lite små deppig så jag orkar inte skriva nå långt inlägg... inte heller berätta vad som har hänt, inte ännu...

än är de för jobbigt...

kanske imorgon, kanske dan efter det, eller någon annan dag efter det. men just nu orkar jag inte, det är för jobbigt...

för jobbigt att tänka på det...


Varför var jag så dum?

vad fan tänkte jag med?

jag trodde jag kände rätt,

men inte fan gjorde jag de.

inte den här gången heller.

hur ska jag kunna lita igen?

det kommer inte gå...

allt är mitt fel,

mitt hjärta kände fel,

min hjärna gjorde fel,

min dröm blev till mardröm.

om du ändå fanns här,

om jag ändå hade fått känna rätt,

bara en gång...

 

 

jag kanske låter helt sjuk, men just nu är de inte lätt...

förresten, dikterna jag skriver skriver jag själv, annars står det...



Minns mej snälla du!

de e allt jag begär...



Puss..../m

Av Marie Sundqvist - 23 november 2009 16:24

hej...

jag kollade pixbox nyss och vet ni vad min älskade emma hade skrivit?

jag hade skrivit att hon aldrig fick lämna mej, åh vad hon e söt!<3 älskar dejh emma!3<3<3


"lämnar dig inte förän du säger att jag ska gå, viker inte av en centimeter från din sida om inte det är vad du önskar, tar inte farväl förens du är berädd att göra det, jag stannar tills du går, jag följer med dig ända tills du kastar bort mig, jag vakar över dig ända tills du säger att du kan klara dig själv, jag är bakom dig tills det sista andetaget om du så önskar eller så tar jag ett sista andetag och försvinner....
men låt oss hoppas att jag aldrig kommer behöva lämna dig älskade syster..."


och tidigare hade hon skrivit en så himmla fin dikt om mej, kolla:


"Du är såååå mycket mer än den bästavännen, du är underbar
Du har inte bara ett vackert leende det sprider glädje också
Du är inte bara en tjej du är en fantastisk tjej
Du har inte bara ett fint ansikte du jar ett hjärta som värmer mer än solen
Du är inte bara snäll utan också ärlig
Du är inte bara söt du är omtänksam
Du kan inte allt men du kan fan ge kärlek till en värld så kall
Du är inte bara bäst du är ödmjuk
Du har inte allt men du har mig!<3!"


Shiiiit vad hon e bra på att skriva!

men hon e min emma så våga röra henne, då slår jag er! ;)


Älskar dej, MIN emma!



Pusssss.../m

Av Marie Sundqvist - 23 november 2009 14:47

Thjaaabbbaaa;D

Nu har jag precis kommit hem från skolan xD

vi slutade tidigt idag så vi satt på konsum i en timme teyp. de var jag, sara, ida, emil och johan :D

johan var så himmla smart, vi snackade om typ bögar och lebbar, inget taskigt elr nå xD

men iallafall, så diskuterade vi de och så sa emil tyep att han var lebb och johan asgarvade xD för att emil sa att lebb var man om man gillade tjejer och bög om man gillade killar, men johan hade faktiskt rätt för en gångs skull. han sa att om man var lebb så var man kvinna och gillade man människor samma könet medans om man var bög var man kille och gillade folk av samma kön xD

hursomhelst så hade vi värsta diskutionen... xD haha :D

senså när vi kom ut så säger Johan:

-Det är typ snöblandad snö!!-


och vi typ garvar xD hahahah, de var fan dagens bäästa :D

hahahahahh, ojojoj så de kan bli fel ;D

men johan, du är så smart ;D

nåjaaa, nu blire tyep plugg litte och sen data och tv? vi får se vad lilla fröken hinner med :D

hhhahahh, jaja, ska draaa;D

hörs senare!


Pussss/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards