mariesundqvist

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Marie Sundqvist - 2 november 2009 20:18

sooova är de jag vill göra!

jag vill sova så jävla länge att jag bara dööör!!

nu ska jag snart sova... ska bara berätta att...

 idag när jag kom hem hade min lillebror en massa tattueringar i ansiktet, inte riktiga men ändåå ;D

han har blivit fjååårtis, han som ´bara är 13... jahaa ;D

han sa att hans kompis tydligen också hade gjort de, men han e för gullig ;D

menmen, nu ska jag dejta kudden ;D godnatttt ;D


Pusssss/M Kyss


zzzzzzleeeep ;D


förresten, prata med mig via sms... skaffa mitt nummer vettja;D de blir skojjjigt ;D

Av Marie Sundqvist - 2 november 2009 19:17

Thjaaaabbbbaaaa söta bloggare!!!!

Nu är marie hära igen:D

sittande vid datorn, de har blitt en vana tyyp ;D

pratar med min älskling emma på msn, malin också för den delen...

jag och emma planerar ondskefulla planer, mohahahahhaha :D

men ni får inte veta vaad!! hahaha ;)

idag hade jag och malin ett hål och i samband med lunchen :D

och jag skulle skicka nå papper med akord till min mail och sen idag när jag skulle skriva ut de så hade jag glömt att bifoga filen xD

hahahah, tyyyypiskt marie!!

menmen, jag och malin hann inte spela piano så länge för de kom en klass som skulle ha musik så vi var tvungen att sticka :/

senså skulle vi sjunga singstar med min ljuva stämma *hoost,hoost*

men de kom en massa folk så jag blev tyst. hahah, men typ för att en viss dunder kille kom xD

hahahah ;D

efter skolan åkte jag malin och sara in till stan för att plugga på KH!!

men först åkte vi direkt till dollarstore, köpte godis tyyp ;D

hahah, senså satt vi på kh och pluggade biologi... :/

ajaaa, sara åkte hem med halv 4 bussen och jag tog 20 i 5 bussen så jag och malin fick "plugga" ett tag till ;D fast vi typ skrattade istället ;D



Dagens bääästa:

"...men det måste vara dubbelt så lite då vaa???" (dubbelt så lite?? hahah, hälften så mke annars )

"... det är slut saft kvar..."

"...då önskar vi alla trevlig heroin (halloween egentligen)" tänk vad de kan bli fel xD

menmen, marie är blond och i veckan blir jag blondareSkrattandeOskyldig

hahah ;D de yttre måste passa de inre ;D


nu kollar jag på vänner, så jävvvla roooligt!!!


skriver mera senare... antar jag ;D



Pusssss/MKyssKyss

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards