mariesundqvist

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 23:00

thjaaa:D

det känns som om jag varit ovanligt djup och gnällig på sista tiden, ledsen för de... men det känns så mke bättre när man skriver det... fråga mej inte varför...

på måndag är de 10år sen de hände men det känns som en evighet,,, varför var de tvungen att bli som de blev?Gråter


ni får veta mer på söndag,,, då berättar jag, men just nu är jag för ledsen för att tänka på det,,, ni kommer att förstå varför...


ajaaa, ska prata med lite kompisar i telefon nu tyeep så jag slår av datorn nu, ska göra lite grejer imorrn...  hahahha, sjunga? ;) nån som har koll, näää :D

menmen, vi hörs!


PussssOGodnatt/M



Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 20:45

hej...

jag känner mej helt deppig... kan bero på att jag lyssnar på deppmusik? kanske...

dessutom tänker jag, alldeles för mke...

kanske ska tänka på vad en av mina kompisar sa till mej som hon själv "kommit på"

"Varför gråta älskling när du kan le? varför tänka när du kan leva?"

ett väldigt bra ordspråk gmn, du e så bra!

dessutom e jag deppig för jag saknar mina älsklingar, Sara,Emma,Anna och Malin!

Malin och Sara e i älvsbyn och Emma e hemma och myser med sin lillasyster och Anna vet jag inte.. hmm, måste uppdatera mej om henne :)

ser dom vell på måndag iallafall :D längtar gryyymt mke:D

dom e dom sötaste på jorde och jag älskar dom<3 utan dom ingen marie<3

kom ihåg de flickor, JAG ÄLSKAR ER GRYMT MKE!!!



Pusssss/M






Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 19:18

thjaaa:D

tänkte bara säga att länkningsgrejerna verkar lagga :( men jag tar ett annat klipp istället menmen, gör på ett annat sätt och ser om de funkaaaar:D


http://www.youtube.com/watch?v=CyIeXt-f9-4&feature=related

hahah inte lika snyggt menmen, vad gör man inte ;)


ser på simpsons nuuråå :D oyeaaaa ;D inte riktigt ;D


Pusss/M

Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 18:30

Fantastisk Tjej! de där! hon e 6år gammal! hon sjunger så jä*la bra!!!

Gullig tjej! hon e 4år, och jättegullig:D

Wooow! kolla, 4år gammal dansare ;D så sööööt!


var bara tvungen att visa er dom! shiiiit!



-Vet du att du att jag tänker på dej hela tiden?<3-


Pussss/M

Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 15:17

 Thjaaa;D

mitt "hemliga uppdrag" vad att åka och handla xD haha, ville bara göra er litte nyfikna :D

hursomhelst så var vi på icamaxi och jag gick och sjöng för mej själv på den här "icas egna varor" och så kom en personalkille och bahh; "vad bra du sjunger, dessutom är de bra att du gör reklam" när han gått asgarvar jag xD hahahahh, så nu tänker jag aldrig mer sjunga på allmänna platser, inte ens för mej själv ;D

menmen, så illa vare inte men då kändes de jätte hemskt! seriöööst! hahahahhah:D

jååå;D

nuså har pappa kommit hem åh så och sen vid 6 ikväll skulle mamma på nå möte på jobbet och senså vet jag inte vad som händer, för min del blire mys i soffan. de e najss:D   om ingen ringer elr smsar mej blir de en ensam kväll framför tv:n,,, -.- hahhah, nää de e ganska sköönt att vara själv ibland intalar jag mej själv :D

tänkte köpa blonderingsgrejs idag men jag visste inte vilken så jag måste ha med min syrra men hon skulle på möhippa så vi kanske fixar de imorrn istället xD

vi får se,,,

hahahha:D

men suger på att göra planerade saker, elr rättare sagt att planera saker ;)

nuså blire lite dator och sen hjälpa att laga maten,,,

äre nå så ring elr smsa ;D



Pussss/M


  

sommarsommarsommarsommar...


 länkar till lite roliga låtar ;D


Time after time-cover :D

Girls just wanna have fun-hahahha, jag kan inte sluta garva xD men denna person sjunger juhh bra!! :D




-Du är helt sjukt, galet, otroligt... underbar- <3

Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 12:46

Choooooo:D


kan inte skriva vad som hänt riktigt ännu för jag ska ut på uppdrag xD hahha, ni får veta vad jag gjorde när jag kommer tillbaka ;D det tar inte så länge tror jag :D


Pussss/M


-S<3-



Av Marie Sundqvist - 14 november 2009 12:02

Tjooo:D

det blev ingen stuga igår,,,

menmen, pappa kommer hem idag :D

nu ska jag käka lunch -.- skriver mera sen :D när jag ätit alltsåååå:D


Pusssss/M


-Telefonsamtalet igår var det bästa jag nånsin haft...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards