mariesundqvist

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Marie Sundqvist - 22 november 2009 14:32

Heeeej!

nu e jag hemma igen :D och vet ni, jag var först att gratta emma igår :D stolt (a)

ikväll blire fördjupningsarbete och att fara till min lilla släkting som har fyllt år i onsdags, grattis i efterskott!!

nu har lillebror och hans kompis slaggiis?? hahahah :D Hejahejaheja!!!

nu har jag hunnit duscha och klä på mej och fixa mej och sånt så nu är de bara håret kvar :D hahaha, mitt blonda hår :D

nusååå måste jag sluta skriva, kanske blir lite dålig uppdatering i veckan,,, elr nää, jag ska blogga ;D jag kommer säkert ha tid :D

har fått litte kommentarer att jag e dålig på att uppdatera ibland men svaret är:

-Skolan MÅSTE komma i första hand eftersom jag går i 9an nu och de är sista året. nästa år ska jag börja på gymnasiet och jag måste komma in på den linjen jag vill. så sorry, dålig uppdatering men skolan före bloggen. så e de bara,,,-

nu e slaggiset slut xD hahahah ;D

så emma, min emma, ha en bra födelsedag, hoppas dikten dög :D



Pusssissssaar/M


  

Jag e som jag e, ledsen för de <3

Av Marie Sundqvist - 22 november 2009 00:00

GRATTTTTIS EMMA MIN ÄLSKLING!!!!!

nu har du blivit stor! du e min älskling nu och föralltid! <3



Emma, jag ville bara skriva en dikt om dej;

Till min älskling<3;

 

när jag gråter, gråter du med mej,

när jag är glad skrattar du med mej

när dagen varit dålig lyser du upp den,

du lyser upp den med ditt fina leende och ditt bra humör,

inte nog med att du är snäll omtänksam och bryr dej om mej,

du är så himmla gullig också!

hela du är som i en dröm!

jag önskar att jag aldrig vaknar ur den!

när allt var dåligt och jag trodde att det aldrig skulle bli bra igen,

då pratade du med mej,

det var då du lärde mej saker

du lärde mej att tro på kärleken,

'du lärde mej att lita på mina kälslor,

och bäst av allt,

du sa att vad jag än valde, skulle du stötta mej,,,

emma du är inte bara en kompis, du är som en syster,

en syster som jämt finns där, det spelar ingen roll hur långt ifrån varandra vi är,

för jag vet att du finns där och kan jag kan lita på dej,

emma min älskling, snälla du, lämna mej aldrig!

för du betyder så himmla mycket för mej!

du&jag för alltid, right?

Emma Nyström, JAG ÄLSKAR DEJ!



Pussss/M




  

love yaa bby! <3

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards