mariesundqvist

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Marie Sundqvist - 24 november 2009 22:15

hej, de e en deppig marie som skriver ett kort inlägg...

trött som satan och har hicka också-.-

lesss!

menmen, det är bara att kämpa, måååååste verkligen skriva på fördjupningsarbetet, som jag tjajat väldiiiigt mke om xD

hahah, welllwell, snart blire att borsta tänderna och sjunga åh spela lite piano? ska ju sjunga i älvsbyn i helgen, nå att se fram emot hoppas jag...

menmen, jag är fortfarande deppiiiig... -.-

allt tackvare dej... att du ska göra de så svårt för mej, eller de e inte du, de e NI!

ni gör mej galen, snälla lämna mej ifred, eller sluta iallafall med de ni håller på me...

jag blir så himmmla trött,,,



Pusssss/M



-Förlåt  mej för de jag gjort, jag trodde bara inte de skulle gå så långt...-


Av Marie Sundqvist - 24 november 2009 19:45

Heeej...

hemma från sången nurå...

nu blire fördjupningsarbete -.- de bara MÅSTE bli klart -.-

nästa vecka på tisdag har vi biologiprov -.- så jäkkla less på skolan...

i helgen ska jag åh sjunga i älvsbyn, plats och tid e hemligt, för ingen ska få komma (a) hahahah :D


nåjaaa, måste dra, skriva klart allt... -.-



Pusssss/M


-Ingen förklarade för mej hur svårt de kunde vara...- <3

-önskar bara att du kunde förstå hur jag känner, de e allt jag begär...-

Av Marie Sundqvist - 24 november 2009 12:44

  


Hahahaha, var bara tvungen att visa de där, testa göra de, helt sjukt xD

glr inte twilight men asså de var bara såååå läskigt xD hittade den på nån blogggg;)


Pusssss/M

Av Marie Sundqvist - 24 november 2009 12:26

Thjaaa;)

idag hade vi halvdag, gick till halv 12? tyepee ;D

nu blire fördjupningsarbete och sen sång :D

lovleyyy ;D

nu äter jag äppple :D

fick åka med ida hem så jag kom hem tidigare (a) tack snälla du :D<3

måste draaaa ;D


Pusssss/M



-De e inte lätt näre e svårt...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards