mariesundqvist

Alla inlägg under april 2010

Av Marie Sundqvist - 30 april 2010 14:45

Heeeeeeeeej!!! :D:D:D

idag äre valborg, feeest mannen ;)

fyfan va kul de kommer bli :D

haha, taggar som fannn!

haha, våldgästa, ojaaa ;)



imorgon blire plugg mee sara ;)


lägger kanske upp bilder från idag imorgon :D

från valborgs alltså ;) :P

idag fyller saras mamma år,

GRATTIS SARAS MAMMA!! :D:D:D



juste, ja och ida hade idrottslektion idag, rooligt :D

vi var så duktiga älsklinngg ;*


och du är så söt också , haha speciellt efter de du sa till mej i bussen (a) :*




Ajaaaa, nu ska ja gå och taggataggatagga!

hahaa!




Puss/M

Av Marie Sundqvist - 28 april 2010 16:24

Heeejjjjö!

vartt på stan sen 12 så nu sitter ja här helt trött :b

har köpt 3jeansleggins, 2tröjjor och 1linne :b

roooooligt (a)

nu blire att läsa ilte kemi och fysik och sen ska ja ut och springa som ja gjorde i morse och igår kväll, ja är sååååå duktig!!! :D:D:D

måste väll äta nå middag också -.-'

haha ;)

imorgon blire simmning med tjejernaaaaaaaa :D

har halvdag imorgon också (Y)

inatt kommer mamma hem från tyskland också ;)

najjjjjjsssssiiigast !

nää nu måste ja megemejj in i no:ns värld, där allt är grått och trist -.- ;)



-falsk,falskare, ***-       -.-





dra bara åt helvete


Av Marie Sundqvist - 25 april 2010 23:30

Någon som vill följa me ut på en nattpromenad?? (a) :D<3




Av Marie Sundqvist - 25 april 2010 12:15

chachaaa!'

söndaa idaag! :o

underbar helg med tjejerna!<3<3 :*

älskaaaar er! <33

tänkte ladda upp lite fj000000rtizzz bilder nu när ja ändå är hemma,

har lagt över ALLA bilder på datorn (a)

Fan va ja e BÄÄÄST!!!


snart blire sunderbyynnn (Y)



Når mejj på mobilen (a)




Pusssss/M



 

Maaaaalin min fj0000rtizzz!<33

 

B-B-B-IATCH!

 

Mjauuu!<3

  

Kiss<3

Av Marie Sundqvist - 24 april 2010 23:35

chaaachaaaaaa

fjortizzarna hära! ;p

malin och ja, de bäääästa sthlm fjortisarna ni nånsin träffat lixxom, dhaaaa!

bilder kommer senare du veeeet ;)


Nu blirrrre myys juuu!




Laaaaaveyaaaaaa/Fj00000rtizzzzzz

Av Marie Sundqvist - 23 april 2010 17:49

HeeejHeeeej!

inte skrivit på ett tag,

men nu är ja igång igen :D

häääära me anna och sara!! :D<3<3<3

anna ska te mejjj och ätaaa, kyckling tiiiiiiip! ;)

sen kommer sara te mej, tror jhaaa;)

haha, orkar inte uppdatera riktigt nu,

de var tp en månad sen jaaaa uppdatera x)

men någon annan gång kanske?? ;)

:b

nåååjaaa, nu ska ja vaaaa sociala med mina vänner faktiiiiiskt!!! :D<3<3




Pussssssaaaaaaaa/M


   






-you knoooow i waaaaant ya! ;)<3-  

Av Marie Sundqvist - 13 april 2010 14:44

     

haha, dem bjuder jag påeee ;)

haha

ajaa, Heej!

idag har de inte hänt så mke, 2lektioner, sen bio!

shiit vva najjss

men bion tp sög :/

ajaaa, sen gick jag,sara,malin och anna och åt, eller anna bara satt åh kolla ;)

älskar er meeest tjejer!<33 ni är mina! ;*)<3

ajjjaaa, nu är jag hemma, ska plugga lite, sen blire gammelstaaaan!

(y)

når mej på mobilen u knoww ;) :D



Pusss/M



-'Nu är det bara att allt ska falla på plats, men hur fan ska de gå?-



snälla, dissa inte jag måste få veta,

om du bara inte kommit där hade jag inte behövt tänka på de här.

det suger! (N)

vafan ska jag göra???


Av Marie Sundqvist - 12 april 2010 16:22

heej

orkar inte uppdatera, massa plugg,

kanske uppdaterar ikv,

får se hur de blir me d


men till så länge



Puss/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards