mariesundqvist

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 20:00



Vad skulle du göra om jag sa att jag älskade dej?

skulle du säga det tillbaka eller gå din väg?


Vad skulle du göra om jag sa att du var den enda för mej?

skulle du säga det tillbaka eller skulle du undvika mej?


Vad skulle du göra om jag sa att jag inte ville leva utan dej vid min sida?

skulle du säga det tillbaka eller skulle du glömma mej?



Jag vet att du inte glr mej, ändå kan jag inte släppa taget om dej!

du e så jävla snäll, gullig och omtänksam... vad fan ska jag göra?

jag är inte den enda som glr dej heller och det gör det ännu svårare...

att jag har ingen chans... inte en jävla chans...

lika bra att bara fortsätta drömma och glömma dej...

men just nu känns det jobbigt...

en dag kommer jag att vara glad för din skull...

men just nu är jag bara väldigt ledsen...

ledsen för att jag ens trodde...

att jag ens trodde att kanske kommer det gå...

jag framtiden kommer jag att vara glad för att jag lärde känna dej...

men just nu är jag ångrar jag det...

 

 

Pussss/MGråter





Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 19:28

de hände inge idag, asså olyckor xD

jag mår ganska bra, ba så ni veeet;D


Pussss/M

Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 16:15

fan vad allt e jobbigt, jag vill inte känna såhär men ändå gör jag det! det är sjukt! att allting alltid ska vara så dumt och skiit! kan det inte bara vara lätt?? varför måste allt jämt vara svårt? kan jag inte för en gångs skull få känna att det är lätt att känna det jag gör för dej? jag tror aldrig att de kommer gå,,, du e så nära men ändå så långt bort...

allt e bara väldigt jobbigt nu...

kan inte du göra det enkelt? jag önskar bara att omvärlden kunde försvinna, jä*la skiit! då skulle allt blir bra, bara du och jag... om de nånsin blir så... <3

...

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

I don't wanna waste the weekend,
If you don't love me, pretend
A few more hours, then it's time to go.
And as my train rolls down the East coast,
I wonder how you keep warm.
It's too late to cry, too broken to move on.

Still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep.
Don't take what you don't need, from me.

Just a drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

Misplaced trust and old friends,
Never counting regrets,
By the grace of God, I do not rest at all.
and New England as the leaves change;
The last excuse that I'll claim,
I was a boy who loved a woman like a little girl.

Still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep,
Don't take what you don't need, from me.

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my

Heaven doesn't seem far away anymore no, no
Heaven doesn't seem far away.
Heaven doesn't seem far away anymore no, no
Heaven doesn't seem far away.

aooo
aooo

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.
You are my heaven

 

 

 

Pussss...


Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 15:54



En liten flicka gråter, hon gråter för ingen förlåter.
Hon går ner till havet, hon river sin hand med en glasbit.
Blodet faller ner i havet och hela havet blir rött.
En lite vit klänning hade hon på sig,
klänningen var inte vit längre utan röd.
Om du nån gång älskade denna flickan,
skulle du ha sagt det tidigare.
För nu, är den lilla flickan död !! :'(

En liten flicka ensam i världen står.

Hennes bröst är fullt av blödande sår.

 Någon har svikit henne, o det har tagit henne så hårt.

 Hon vill var lycklig, vrf är det så svårt?

Hennes liv är bara fullt av gråt o kvävda skrik.

Hon vill ta sitt liv, o hittas som ett lik.

Ja, hon vill ta sitt liv. men för det krävs det mod.

hon tar en glasbit o ser en massa blod. nu är hon död, o blir lycklig en dag.

men det sorligaste är , att flickan är jag...

Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 14:52


'

Thjaaa! jag har tatt en ipren och mår lite bättre nu, har ju haft feber och huvudverk och illamående, som jag säkert nämnt tidigare... xD jag får se om jag åker till stugan ikväll, i så fall blire inge bloggande förrens jag kommer tbx...

menmen, jag vet inte än om jag orkar, jag är ju sjuk och orkar kanske inte sitta i bilen i en timme?

men som sagt, vi får se...

jag har inga bilder för tillfället vilket suger men jag ska försöka fixxa de... de fanns ingen usb sladd på typ affärerna utan man var tvungen att beställa -.- ajaa, jag överlever men det är anledningen till att de inte blir nå bilder...

hursomhelst så vill jag inte skriva mer nu... sätter in en dikt isället... som får uttrycka mina känslor...

ajaaa...


Pusssss/M


 

 

 

...jag älskar dej så , försök att förstå.

jag lever bara för att du finns till,

utan dej så stannar tiden och står förevigt still.

jag vill att det ska vara jag och du,

här och nu.

tiden hjälper mej inte att glömma dej ,

såren blir bara större i mej.

Varför blev det så här , nu är står jag här ensam kvar,

nu måste jag fortsätta mitt eget liv och glömma det som var...

 

 

 

jag försöker att glömma

men de e så svårt<3






Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 11:45



... har man sagt A får man säga B och sen får man C vad D E :D


hahahahha, klara den om ni kan:D alla ni som fattar är SMARTA!



Pusss/M

Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 11:44



...har man sagt A får man säga B och sen får man C vad D E...


höhöhöhöhö, ni som fattar e smarta ;D vilka förstår??


hahahhaha:D



Pusss/M

Av Marie Sundqvist - 13 november 2009 07:33

Thjaaa alla morronpigga!

idag är jag hemma från skolan, sjuk -.- jävvvla vaccin mot svininfluensa...

hursomhelst så kanske det leder till uppdatering idag? vem vet...

fast jag har feber, illamående och huvudverk, för att inte tala om hur himmlans ont jag har i armen... -.-

bläääää...

det gjorde iallafall inte ont att ta sprutan, så de var en posetiv överraskning :D

det kändes inte, det stack bara till lite och då var de klart :D

menmen, nog pratat om gårdagen...


Idag är det FREDAG DEN 13:DE !!!! hahhha, jag har inte otur då, utan snarare tur ;D så suck on that one ;)

inte kommer de att hända nå... herregud  de är en vanlig dag... bjöbjöbjö... hahhahaa :D

inge disco för mej idag -.- stöööört...

men ganska skönt att få vara hemma från skolan och tare lugnt ;D

men snälla männskor, smsa mej, annars kommer jag dö av tråkighet! seriöööööst!

nu blire tv:n och sen mer uppdatering... :D



Pussssssissar/MGlad



-Du är den enda rätta för mej-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards