mariesundqvist

Alla inlägg under december 2010

Av Marie Sundqvist - 28 december 2010 13:06

Hejjhejj! nu är jag hemma, dock bara för ett tag. åker tillbaka ikväll. underbart härligt med jullov! iallafall, nu sitter jag å tittar på solsidan, ska smsa linn å höra om hon vaknat ännu. hehehe, inget som är säkert ;)

jag bloggar när jag har något att säga/när jag kommer hem.



Pusshejj!/M


Av Marie Sundqvist - 24 december 2010 10:45






   God Jul!







Eftersom det är Julafton idag gör jag ett



specialinlägg! allt för er! jag bloggar



alltså på julafton, heeeftigt!










Jag vill med detta inlägg säga....






GOD JUL!!




Hoppas ni kommer få en underbar 



julafton med massa god mat å mycke



roligt folk! kom ihåg att äta massor med



godis också, för det är halva meningen



med julen!   




Puss/Marie




P.s Det kommer säkert upp ett inlägg på



nyårsafton också!   







  

                    


Av Marie Sundqvist - 22 december 2010 20:00

Fyfan vad lycklig jag är! ledsen att jag svär här i bloggen ((a) ) men jag måste bara få berätta en sak som gjorde mej så lycklig. fick en förtidig julklapp av mamma å pappa idag.....





EN KAMERA!




Nu framöver (mest troligt när skolan börjar) kommer ni få många bilder, för jag kommer fota VARJE DAG!           Föreställ er!





Jag är så lycklig!<3




detta lyste verkligen upp min halft dystra tillvaro!

Av Marie Sundqvist - 22 december 2010 18:46

Heey! sitter å kollar runt på bloggar, spännande! ikv kmr min syster hem, hon ska fira jul med oss. inte ens 2 dagar kvar. ooooho!

kommer lägga upp ett inlägg på julafton


men fram tills dess



Puss!!/M


Av Marie Sundqvist - 21 december 2010 19:45

Jag är en tjej som funderar väldigt mycket, över allt möjligt. om låttexter, jämförelser och texter i en tidning. idag funderade jag över det första, en textremsa i en låt. "do they know it´s christmastime at all", så vet alla det? folk som lever fattigt, jag tänker först på afrika. vet alla som bor där att "idag är det julafton" ? det är en grej jag har funderat på. och egentligen, skulle det spela någon roll om de visste? jag menar, inget skulle väl förändras bara för att de visste?

men jag vet inte. det är bara min teori.


(genom att jag märkt att jag har många funderingar och åsikter kommer det upp en ny kategori här på bloggen "Marie funderar och spekulerar".)




Av Marie Sundqvist - 21 december 2010 18:59

Heej. hemma från en väldigt lång stan, men nu är alla julklappar inhandlade! skönt att ha det bortgjort. inge mer julstämmning dock, jag var för trött och funderade hela tiden över vad man skulle köpa. jobbigt! sitter nu på msn/fb å ska snart sätta mej vid pianot å spela igenom alla låtar inför morgondagen, systrarna "S" å jag ska ju sjunga, å jag spela då :') så duktiga är vi. sen måste jag slå in julklappar också, så ingen kan tjuvkika :H heheh.


Passar på att lägga upp "dagens citat" som idag kommer från min pappa



*Vi sitter i bilen, jag bak, mamma å pappa fram. pappa kör. Pappa utbrister plötsligt*

"MEN KÖR FÖRSIKTIGT, DET KAN JU VARA ÄLG"



det är därför jag älskar min pappa :')


 bilder då? okejj!



     



Några bilder från lucia som jag lovat. förstår inte vad som hänt med min blogg, den har betett sig konstigt...



     

åå såklart, mina redigerade bullar (aa)

Av Marie Sundqvist - 21 december 2010 10:13

okejj, såhär äre. jag hade gjort två jättesöta bilder (heh) som jag försökte lägga upp här men det funkar inte. det laggar bara sönder. jag vet inte vad man ska ha för format eller nå heller... -.- ååååhå vad drygt! snart ska man in till stan å köpa de sista julklapparna, jag känner mej lite stressad, jul om 2 dagar, 13 timmar och typ 40 minuter, faktiskt inte länge. asså kan inte förstå att det är jul så snart. lucia bara flög förbi mej å sen, jaa om typ 3 dagar är det julafton. jag kan inte påstå att det känns som när man var liten. när man var liten kittlade det i hela magen när julen närmar sig, nu är det inte alls samma känsla vilket är väldigt tråkigt. jag menar, man vill ha julkänsla när julen närmar sig. jag hade faktiskt julkänsla i november då den första snön föll (elr vare oktober) men när snön försvann så tinade också julkänslan bort. jag hoppas att jag får lite mer när man går inne i stan å letar julklappar (aaaaaa)



vet inte riktigt vad elr med vem jag ska gå med så om ni inte har nå att göra så smsa så kan ni hjälpa mej (a) skulle verkligen behövas ett handtag!


skriver mer när jag kmr hem!


Puss/M



Av Marie Sundqvist - 19 december 2010 20:29

   

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards