mariesundqvist

Alla inlägg under september 2010

Av Marie Sundqvist - 30 september 2010 19:46

Heeej!

ledsen för att ja inte bloggade nå igår men det är så att jag och en kompis har gjort en blogg tillsammans som heter www.cloudberry.devote.se där jag kommer uppdatera lite mer de närmaste dagarna, hoppas att det är okejj

så fram tills att ja får lite ordning på mitt liv tar jag en bloggpaus från bloggplatsen å bloggar lite smått på devote, de blir lättare för mej om det är en till med mej som bloggar på samma blogg, så för nu säger jag


Heejdå!<3


syns efter min paus (:

detta lär bli någon gång nästa vecka, men, jag hör av mej !

Av Marie Sundqvist - 29 september 2010 10:13

Heeeej!


måste berätta en galen grej.........



VI HAR INGEN LEKTION FÖRRENS 13?!?!


så nu ska vi väl snart till max å äta,

de är annat än skolans moskaka!


;)


anna spelar "pets sossietty" som hon uttalar de, har försökt lära henne men inte :o ;)

ää, ja gillar henne ändå :D



Nu ska ja gå,


hejjjdå!




Av Marie Sundqvist - 28 september 2010 12:40

Hejhej!

sitter här efter lunch, tacokorv , blä!

och ja å rebecca har köpt en gooobit, SUPERGOTT!

nu överlever ja resten av dagen,

en lektion kvar bara ^^

awsme!


anna gnällde att ja inte bloggat om henne,

så nu gör jag de,


15 dagar med min älskling Anna, alltid vi bejjby!<3

 

 

nu ska ja spendera mer tid med hon,

och för er som inte vet de,


så är jag glad idag :)



skriver mera senare juuue ;)



-Vad finns det för träd i en urskog?

-Hur ska jag veta?

- Men klockträd!

-Jag fattar inte......

-Men K-L-O-C-K träd!

-men ja fattar fortfarande inte!

-Men klocka, ur, samma sak!

-Men varför sa du inte de med en gång?!




Av Marie Sundqvist - 28 september 2010 08:57

Goooomorrn!


sitter i svänzkan med datan, awsome!


nästa, prov!


wish me luuuuck!


tack! ;)))


sen matte å sen nå annat skit,

grymt!



kommer hem sent idag tror ja så uppdateringen kanske inte blir den bästa men ska försöka iallafall.


mhmmmm!



Puss!/M



Se upp för skylten!

Vilken sylt *sluuuurp*

 

 

asså man måste säga den irl för att fatta ;)

Av Marie Sundqvist - 27 september 2010 20:01

Gokväll!

har suttit å pluggat men samtidigt tittat på en film,

har flera gånger sagt till mej själv att BARA plugga men det

har gått mindre bra :(

hoppas de går på provet imorrn iallafall,

vem bryr sig om kvävets kretslopp liksom?


ääh, överskattat!


nåjaa, denna kväll kommer spenderas framför tv:n eller datan, beror på ;)


juuuste, glömde att berätta, jag har gjort sara nyfiken,

*STOLT!*

hon ska följa med mej å en kompis på bio på fredajj å hon vet inte vem,

nyyyyfik1-t!


stackarn,

nää faktiskt väldigt kul att göra henne sån, inte så vanligt faktiskt ;)


å förresten, här kommer riktigt onödig fakta, men jag måste bara få säga de!


jag har i en månad försökt komma på vem som berättat om detta men inte kommit på det! jag håller på att bli galen?!?!?!

 

det handlar om att det var en tjej som vad danslärare som bodde hemifrån med en husmor. hon älskade att lära andra dansa men också att dansa själv.

efter en natt hon spenderat med en man blev hon gravid med tvillingar.

hon slutade äta för att hon inte ville att någon skulle märka det. hon ville ju inte ha barn!

så den natt som barnen föddes kvävde hon dem med en kudde och grävde ner dem i trädgården.

 

detta är typ en sann historia!

om någon vet vem eller vart ifrån den kommer så BERÄTTA, HÖR AV DEJ!

 

JAG HÅLLER PÅ ATT TAPPA GREPPET!

 

 

aaawr!



nåja, nu när ja verkat ha besvarat allas frågor så ska jag gå ner å leta efter något ätbart, underskönt!


Puss!/M


Killen- Vill du ha godis?

Tjejen- JAAAAA!!! :D

Killen- Nåru, så fåru!

 

Klockrent!






Av Marie Sundqvist - 27 september 2010 16:15

Heej!

känner mejj ovanligt pigg idag!

Toppen!

började halv 10 å slutade tp kvart över 12, onödig dag i know!

efter skolan å ett tags väntande på ruuuuthiiiie

så gick ja, soraya å ruuuuuuthie in till stan,

efter ett tag kom också sara ;)

gick till blågåsen,

å jag köpte glass men soraya å ruuuuthie köpte milkshake ;)

å sen vare inte nå mke kvar av ruths milkshake

så soraya lyfte upp den å frågade om någon ville ha,

å du tappade hon den ,



Å JAG FICK MILKSHAKE PÅ MEJ!

I MITT F*CKING HÅR Å ALLT! -.- -.- -.-


kände mejj liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite smått less efter de,

du är skyldi mejj 5 festis SORAYA!


nåja, har inte orkat gå å duschat för ja har pluggat,

men ska göra de snart

nu börjar dem skriva i MA1 chatten,

awsome, kommer inte kunna plugga,

så bäst ja loggar ut ;)


sitter med ett äpple å en nektarin å går sakta igenom min sammanfattning av NK:n,

aaaaasgrymt med prov imorrn! (Y)(Y)(Y)


nää, nu ska ja plugga vidare ;))



Heiiido!



  

::

Av Marie Sundqvist - 25 september 2010 18:33


"Det knackar, hårdare och hårdare.

Jag tänker inte öppna,

mitt hjärta är inte öppet för dej.

Jag öppnade den på glänt

för du verkade ha blivit bättre,

det dröjde inte länge,

innan dörren stod vidöppen.

Nu står den och slår i vinden,

men ingen kommer in."


inget långt inlägg idag, allt känns helt uppåner.

ni får nöja er med de där.

hörs imorrn.

hejdå.

 

 

 

Av Marie Sundqvist - 24 september 2010 07:15

Tjollahopp!

lite dålig uppdatering de senaste dagarna,

å de finns ingen bra förklaring,

eller joo.

skrev ett inlägg med massor med bilder

å när ja tröck på publicera inlägg, vad händer?


HELA SKITEN FÖRSVINNER!


å då blev ja less på bloggplatsen.se så ja gjorde uppror,

felåt! :(<3


nåjaa, nu är jag här, friskare än på länge,

inte alls trött utan jetepigg :)

UNDERBART!


gårdagen var de väl inte så mycket med,

bara var i skolan typ ;)

stod å väntade på bussen med petter å lovisa från min förra klass,

å av någon anledning började dem diskutera hurvida lovisa var ett rikebarn,

petter tyckte de medan lovisa sa emot.


Petter: Men din pappa har ju typ nyaste audin! (INTE HELT SÄKER)

Lovisa: Tror du han köper den själv eller?



Haha, mer än så behöver man inte säga,

om han inte köper bilen själv så.....

å till råga på allt så säger hon,

"...men han ska köpa en likadan..."


haha, nåja, nog om detta ;)


har ni märkt att ja har börjat skrva lite mysko ord?

eftersom alla i min klass är smarta måste ja också bli de ;))

that´s the reason!


påtal om engelska, har läxxxa till idag,

å i matte... TUNGT!


sovmorgon till 9.45,

senså 2lektioner, engelska å matte,

slutar 12, efter de har ja sång på kulturskolan,

he blir bra de ;)



Uppdaterar er sääkert senare, har mammas modemgrejj så öööööverallt ;))



Detta vart ett långt inlägg :)


Nää, asså ja måste bara få säga en sak till!

Max i min klass ska vara tyst hela dagen, klarar han det så bjuder izze han på fika, annars får han bjuda oss på fika, stackarn, han kommer förlora vadet!



Allt för mejj nu ;)



Puss!!!/M



I´m feeling goooooood!

 

  

Än en gång bjuder ja på denna bild, så otroligt söt!

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards