mariesundqvist

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Marie Sundqvist - 27 november 2009 15:33

Hej!

nu åker jag snart till älvsbyyn ;D

ska bli kuuul att träffa min faster, efter miljoner år xD

menmen, hörs på lördag elr fredag,,,

malin om du läser de här, vetu varför han inte glr mej??

för att jag e äldre än han :( de suuuuger!!!

jag kan inte göra något åt de... när du läst de, snälla skicka ett sms, ni med sara,emma och anna <3

de känns inte så bra nu,,, :(


Jag älskar er!!!<3

förresten emma, jag fick ingen kram :(


Pusss/M



-En ledsen flicka åker iväg helt ensam...-


-Jag önskar du kunde förstå...-

Av Marie Sundqvist - 27 november 2009 15:33

Hej!

nu åker jag snart till älvsbyyn ;D

ska bli kuuul att träffa min faster, efter miljoner år xD

menmen, hörs på lördag elr fredag,,,

malin om du läser de här, vetu varför han inte glr mej??

för att jag e äldre än han :( de suuuuger!!!

jag kan inte göra något åt de... när du läst de, snälla skicka ett sms, ni med sara,emma och anna <3

de känns inte så bra nu,,, :(


Jag älskar er!!!<3

förresten emma, jag fick ingen kram :(


Pusss/M



-En ledsen flicka åker iväg helt ensam...-


-Jag önskar du kunde förstå...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards