mariesundqvist

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Marie Sundqvist - 15 november 2009 22:30

Heeeej!

skulle bara säga godnatt!!!

klockan e juhh ganska mke ;D hahahah, jag e trötttt!

men juste, jag skulle ju berätta om vad de var som hände imorron...



imorgon är det tio år sen min storebror dog Gråter

de e inte så lätt att berätta i bloggen men jag ville ändå berätta det...

så om jag e deppig imorron är de kanske därför...

jag har i ett gammalt inlägg från oktober (?) berättat om honom med en dikt...

jag tror ni kan veta vilken jag menar...

jag saknar honom jätte mke och de känns så himmmla jobbigt att tänka på de...

men det e svårt för någon att föreställa sej det...

så snälla ni, säg inte att ni förstår mej, för de gör ni inte om de inte hänt er nå liknande...

tack för att ni läste...

 

 

 

 

 

Pusssss/M<3



Av Marie Sundqvist - 15 november 2009 19:11

Thjoooo ;D

emma har farit hem för ett tag sen :( vi låg och pratade i typ tre timmar så jag e heeelt seg ;D

de var jätte skönt att få prata ut om allt, man kan verkligen prata med dejhh sööötis! <3

nåja, träffar sötingen imorrn också :D

när min syrra kommer hem från middag med hennes farmor och farfar ska hon blondera mitt hår (Y) äntligeeeen!

har tänkt göra de i hundra år nu  ;D näää, inte riktigt ;D

nu blire fördjupningsarbete -.- så himmmmla jobbigt!!

kanske lite tv seen?? kanske de kanske ;D

menmen, kanske skriver ett inlägg senare? får see;D


Pusssss/M



-Vad skulle jag vara om jag inte hade dej?<3-

Av Marie Sundqvist - 15 november 2009 14:47

Thjaaaaabbaaa;D

rubriken säger än en gång inget om inlägget xD

hursomhelst...

idag hare inte hänr så mke... :/ snart kommer emma<3 min sööötis :D då händere grejer ska ni veta, men vad är ännu hemligt tills senare ;D

ikväll blonderar jag håret också, hope it will be najjjs ;D

och inte helt förstört?

hahah, nåjaa, de blir som de blir ;D

men de sker inte förrens vid typ åtta xD ahhaha ;D

blablabla,,,

skriver kanske mera senare,,, hmmmm ,,,

hahaha :D

pratade med en söötis på msn också ;D tyyep de mest händelserika under dagen? joeep ;D

hahahahaha, sockerspeedad ;D oyeaaah ;D


skriver mer sen när jag inte e speeeeedad ;D hahah, nää, ikväll helt enkelt ;D



Pussss/M



-Vad du än gör,snälla, tänk på mej!-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards