mariesundqvist

Alla inlägg under augusti 2010

Av Marie Sundqvist - 31 augusti 2010 19:11



Chillar!

kollar på 2½ men (Y)

awsoooome!

ska försöka packa men direkt ja ska göra de hittar ja nå annat å göra :o

Jag vet att vi åker imorrn,

ska göra mitt bästa för att packaaaaaaa!


Mitt mobilabredband är PAJJ!

ajbsidkfbasd,

de kändes såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääär jobbigt! :o

-.-¨



nu ska ja återgå till tv:n, sen ska jag packa,

jag lovar!

Av Marie Sundqvist - 31 augusti 2010 16:30

 

Okej, såhär ligger det till,

jag har varit med om mycket,

mycket mer än vad man kan tro.

men jag tänker inte nyttja det till min fördel,

ja kommer inte göra så ni tycker synd om mej,

för det är inte synd om mejj,

eller, njaa, de beror på hur man ser på det,.

nu äter ja mediciner i en vecka till, sen blir det uppehåll.

dem gör mej konstig,

ändrar mej på många sätt.

därför ska ni inte lyssna på vad jag säger nu,

inte lyda mina råd.

 

för er som bryr er kan jag säga

att det är inget att oroa sej över, de kommer gå bra.

bara det tar slut snart så är det bra.

 

 

 

Nu ska jag packa vidare, kluntarna imorrn med MA1!

UNDERBART!


skriver mer ikv



Puss!/M

 

 

Av Marie Sundqvist - 31 augusti 2010 07:20




Snart drar man till skolan, slutar 12!

Aaaaaaaskalas!


nu ska ja fixxa mejj i ordning ;)



Pussen!

Av Marie Sundqvist - 30 augusti 2010 17:20

Hej!

nu är jag ARG!

jag skrev väääärsta långa inlägget imorse men datorn laggade sönder så de försvann ;(

BLÄÄÄÄÄ!

pratar med malin min älskling på msn,

JAG SAKNAR DEJJ KNAASBOLL!<3


Nu ska ja lyssna lite till på spotify, å bahh chilla!


Sara fyller år idag,

GRATTIS PUCKO! älskar dejj gumman! :)<3



Nu ska ja pladdra vidare ;)


Puss!

Av Marie Sundqvist - 27 augusti 2010 07:48

Tänkte börja inlägget med lite bilder (aaaaaa)

           Thjoooobedoooo!


Gårdagen var inte så jobbig, förutom att ja var hungrig -.-' ;)

efter skolan tillbringade ja min tid med sara,

kollade på en film på datorn, sen var vi så jävla trötta å oseriösa,

så det blev bara pannkaka av alltihop! ;)

skrev någon "nice" på msn svarade ja,

"price på burger king" vilket vi satt å garvade åt i en halvtimme eller nå sånt ;b


vi har BÄÄÄÄÄST humor! (a)


idag blire stadshuset klockan 10,

matte å sen slutar vi,

då blire lunchbuffe me sara :D

eller iallafall mat ;)


Nu ska ja gå å klä på mejj å fixa mejj lite i håret,

de är blött -.-


hörs senare! ;)



Puss!/M




Av Marie Sundqvist - 25 augusti 2010 11:53

HejjHejj!

sitter på skolan med datorn i famnen,

CHILL!

idrott nästa lektion ;)

haha, hittills chill med gymnasiet men man vet inte vad som väntar :o


LÄÄÄÄÄÄÄSKIT!



absolut!


höhö ^^



nu blir ja oseriös som vanligt,


när ja kmr hem ska ja sova,

ja har tp diabetes, visst äre då man är trött hela tiden?


a, ja vet inte ;(



Men vi hörs (a)



Puss!/M

Av Marie Sundqvist - 24 augusti 2010 21:06

...

med min älskade dator i famnen sitter ja å chillar! :D

asgrymt, så soeeet den är ^^ (a)

och jag har verkligen gillat min mamma idag,

hon har varit aschill B-)

haha, när vi kom innanför dörren började hon sjunga


"118 800, superbillig nummerupplysning........"

och, jaa, den reklamen ;)

haha, sen gick hon till pianot å började spela,

jag tror de var hennes dag alltså ;))

hihi :D



pratar med lite folk på msn nu å såå , totaly grymt! ;)


okejj, nää nu är ja för trött för å blogga,

he blir för oseriöst x)



hörs imorrn ist, okejj? (a)



Pussen!/m

Av Marie Sundqvist - 24 augusti 2010 12:34

Sitter på skolan med min nya dator,

aaaw!


he ska bli najjs ;))


slutar vid tp 2 nån gång, kemi nästa,

kemi om en timma, nu lunchrast! ;D


sen blire kanske stan ;))

hörs när ja kmr hem :D



Puss/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards