mariesundqvist

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Marie Sundqvist - 25 november 2009 19:31

Här kommer lite dikter jag hittat...


Dom här beskriver mitt liv så himmmla bra,,,

...Love isn´t easy.
Love isn´t fear.
I love you.
But you don´t care..


Det finns inga fula tjejer
bara killar med dålig smak.



Mina ögon e så fina
men inte hälften så
vackra som dina



Du kom du gick
och mitt hjärta du fick.


Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
Men du vill inte höra,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men det kan du ej förstå…


Här kommer en dikt från mej,,,

 

-Kan du inte förstå, att du sårar mej så?

när du inte vill förstå mej, när jag säger "jag älskar dej"

om du ändå kunde fatta, så skulle jag de uppskatta,

om du ändå kunde ta de klivet, så skulle de förenkla livet...-

 

 

 

Puss/M

Av Marie Sundqvist - 25 november 2009 18:45

Heeej:)

idag hare inte häänt så mke tyep, stog i fiket i skolan -.- hahha, nää men asså jag missade så mke skolarbete dåe, eftersom på onsdagar får vi planera själva... :D

ida i min klass fotade typ alla 7or som kom och åt i fiket xD hahahahhaha, ni fattar inte hur kul de va!! alla tyep posade ;D

ajja 7or springer runt överallt, blir fan galen!

menmen, somsagt dem är 7or ;)

vi tränade inför luciatåget idag och jag sjöng solo ;s de gick väääldigt dåligt måste jag säga, menmen, de gick som de gick -.- hahahha , jag skaka helt mke ;D

mobba mej inte ;)

nu blire att hoppa in i dushen och sen typ plugga till proven nästa vecka -.- dryyyygt!

trodde sebbe dissa mejh också men mobilen var av -.- lessss?? :D xD hahahah :D


men hörs gullungaaaaar! ;D


Pusssss/M


  

blondinen tar över världeeeeen!! ;D


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards