mariesundqvist

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Marie Sundqvist - 3 november 2009 23:30

Thjaaa ;D

skriver ett inlägg nu... ska snart börja gå och mysa i min säng <3

har huvudverk och typ feber, men jag ska till skolan imorron har bestämt mig!

jag har så jävla mke att göra att jag mååååste göra det!!

ikväll hare inte hänt ¨så mke... pratat med folk på msn... :D

jag mår inte så bra nu så jag orkar inte skriva... :s

menmen, uppdaterar imorron, looovaer ;D

hoppas min älskade mamma köper min usbsladd imorron, annars dör jag för min mobil laggar ihop xD


ajaaa, hare braaa ;D


Pusssss/M



-Först var allt så rätt, hur kunde de bli så fel?-




  

all i can say isGråter

Av Marie Sundqvist - 3 november 2009 19:13

Thjaaaa, alla söta bloggare ;D

jag är på rättså bra humör, bara jävligt ont i huvudet men nu lyssnar jag på musik som jag gillar så de börjar gå över (kanske berodde de på huvudverkstabletten men schyyy, de är hemligt ) ;)

idag på musiken hade vi halvklass, vår halva ska spela Welcome-Skaburbian Collective, jag spelar pianoo ;D

elina i min klass sjunger och hon är grym på de asså!!! shiiit, passar sviinbra till låten  :D

sen hände de inte så mke,,, hade idrott, konditionsbana ( :s) men ewa var borta så vi hade vikarie... :D

nicenice... senså hände de inte så mke mer, tror jag iallafall xD

Emma min älskling kallade mig smart i jämförelse med malin (Y) men jag håller inte med... men jag och malin, vi är lika dumma, eller jag menar, vi har otur när vi tänker xD


ikväll händer de ingenting!!

skööönt äre faktiskt, litte iallafall ;D

på fredag blire "buffdisco"  , hahha ;D ska typ vara DJ så snälla människorna där ute, kom dit, för beskrivning så skicka sms(a)

070-3739317!!! thats mee ;D


nu länkar jag den häärliga låten, så sköön! ska ge dom en chans :D


men nu alla söta bloggare ska marie sticka, skriver kanske ett inlägg litte senare (aa)


sakna mig (a)hahha ;D


Pussss/MKyssKyss



Welcome-Skaburbian Collective '

Ni måååste lyssna, loova :D

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards