mariesundqvist

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Marie Sundqvist - 8 november 2009 22:00



...du fick mej att le,

du fick mej att minnas,

du fick mej att se,

den kärlek som kunde finnas,

du fick mej att glömma,

du gjorde mej kär,

du fick mej att drömma,

om hur kärleken är...



-Om inte de här e kärlek så vet jag inte vad kärlek är...-

Av Marie Sundqvist - 8 november 2009 18:37

 

Livet var så jävla svårt, sen kom du och gjorde allting enkelt...

Allt var så jävla dåligt, och sen kom du och gjorde allting bättre...

Jag var olycklig, sen kom du och gjorde mej lycklig...

Den kvällen, dom timmarna, du...

allt var bara perfekt...

 

livet känns inte längre svårt,

allting känns inte längre dåligt,

jag är inte olycklig,

allt är bara perfekt...

med dej vid min sida klarar jag allt...

nu är frågan...

 

vill du vara där?

 

 

om jag bara visste hur du kände, och hur jag kände...

då skulle de bli bra..

men redan nu med dej är jag...


...Den lyckligaste flickan i världen<3...



Pussssissar/MKyssTyst

Av Marie Sundqvist - 8 november 2009 12:56

heeej allesammans!

nu har jag duschat: duktig som jag ee!


nu ska jag uppdatera er om min helg:D


Fredag, Lördag, Söndag:

pappa kom och hämtade sara mej och malin efter skolan, ´sara åkte hem till sej och jag och malin for till mej.

vi duschade och fixade oss, käkade litte middag och sånt, sen for vi till idrottshallen i bensbyn däre skulle va disco, vi skulle vara DJ (a) discot var jävligt skojj, myyysigt :D vi hade iallafall väldigt kul, träffade en väldigt söt kille (a)

ajaa, inga detaljer ;)

det slutade redan klockan tio vilket var jävligt synd... vi städade sen också och var hemma typ 11? på kvällen alltså :D

emma och malin sov över hos mej :)

malin for till öppethus och jag och emma hade snöbollskrig med lillebror och hans kompiss, sen kom malin och var med på mitt åh emmas lag, och vi vann Skrattande

hahaah, tyckte jag iallafall:D

sen gick vi och åt tyyp och sen spelade vi lite kortspel och sen åkte emma hem :(

på kvällen sen kom min syrra hem och då gjorde vi mat, tacos... jag skulle skära tomater och sen skar jag mej i fingret, aajajajaj, klumpigt men jag e blondin ;D

senare käkade vi popcorn och såg film och prata med sofie och sebbe och en massa folk i telefon :D

idag (söndag) vaknade vi typ tidigt, vi gick upp och åt frukost och sånt :D

sen vid 11 åkte malin till sin mormor och morfar och nu sitter jag här... ensam vid datorn...

pratade nyss med sofie, söt tjej :D

nu blire fördjupningsarbete i SO, Svenska och Kemi... Jippieee, neej, inte riktigt...

hör av er vettja...


de är ju farsdag ida så mina syskon på pappas sida kommer :D längtar :D

hahah, då blire tååårta :D

och myys :D

mina föräldrar kommer typ snart från stugan och så...


nu drar jag för ett tag, skriver mera senare ;D



Pussss/M KyssKyss



-Önskar att jag fick ha den där fredagen igen...-



Av Marie Sundqvist - 8 november 2009 12:28

Thjaaa alla morronpigga ungar:D

klockan e halv ett tyyp ;D

nu ska jag och duscha men jag kommer snart och uppdaterar litte mera, jag har ju vartt med lite kompisar i helgen så jag har inte haft tid... ledsen :/ fast jag har haft kul iallafall...

nåjaaa, duschen kallar ;D



Pussss/MKyssKyss



-När jag ser dej stannar tiden och dem enda som finns då är du och jag<3-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards