mariesundqvist

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

♥♥

Av Marie Sundqvist - 10 december 2010 14:31

Hej hörrni! fick redovisa min svenska idag, det var det värsta jag har gjort. jag ville bara springa därifrån, lägga mig på golvet och gråta. ju fler gånger jag säger det, ju svårare är det att förstå att det faktiskt hänt. det som finns kvar av dig är bilder i mitt huvud och boken med alla fina kommentarer som dem skrev när du försvann. elli hade rätt, det som gör mest ont att läsa är de små vardagssakerna.


"Magnus, kom ihåg på hemkunskapen, du vet den brända maten. Men du brydde dig inte... bara åt och sa

-Gott men lite bränt kanske"


"Vila i frid tills jag kommer"



"På discot på Bergs i fredags så spelade dom en låt tillägnad dig. Halva dansgolvet stod och grät till I´ll be missing you"



"Man vet inte vad man har försen det är borta"



"Du var en bra vän, ställde alltid upp. Saknar dig"



"Där kom du med ditt glada leende varje dag med nya tossiga påhitt.

Men nu på Jorden du har gjort ditt.

Det sista jag hörde av dej var

att du ville ha Mattias Hedqvists hår

och nu önskar jag mer än allt att du fått det du ville ha.

Vila i Frid."




"Vi syns i himmelen för en gång ska vi alla dit"



"Utan varning,

utan stopp.

Försvann du bort.

Upp till himlen

där mår du bra.

Fast jag aldrig ett ord sa.

Vila i frid

vi saknar dig

Kramar"




"Var fan är du?! Du ska ju vara här!!!"




dessa är bara några av de kommentarer som står i boken. det finns också dem som gjort ett porträtt av han.


Guu jag saknar dej mer än någonsin nu, jag behöver dig!



Skriver mer sen.


Puss/M





   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundqvist - 3 mars 2011 09:01


Heej! jag skriver här bara för att säga att detta nog blir mitt sista inlägg här på ett tag. eftersom någon fått tag i mitt lösenord till min användare här till bloggplatsen kan denna person okontrollerat ändra och skriva hur mycket den vill. kändes ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 21:03


jag har nyss fått beskåda det enligt mej allra vackraste jorden har att erbjuda. en sak som jag hade kunnat stå och titta på i timmar om det skulle finnas kvar på himlavalvet så länge. det jag har fått beskåda är norrsken. ett otroligt naturfenomen s...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 17:45


såg just en film med Cody Longo, en symbol   jag älskar att se filmer som innehåller snygga skådespelare, annars blir filmerna inte lika bra. jag gillar också att se såna här typiska "tjej-filmer". såna vars ofta börjar lyckligt, sen gör dom något ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 09:53


bara jag som tyckte att denna låt påminnde eller var en kopia av (minst) en av green day´s låt(ar) ?. plagiat *frågetecken* . var bara det jag ville säga! hehe.   Puss/M        ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 08:34


dessa morgnar, jag förstår inte. jag tror jag blivit hjärntvättad av skolveckorna. jag vaknar klockan åtta liksom, det ska man inte göra när det är SPORTLOV. så, vad ska jag göra idag då? fara ut och springa eftersom det verkar vara ganska så varmt. ...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards