mariesundqvist

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Marie Sundqvist - 15 december 2010 21:03

jag orkar inte blogga. orkar inte blogga om söta små fluffiga moln som flyger omkring när det egentligen svävar åskmoln kring mitt huvud.  jag kom nyss hem. hem från en fruktansvärd kväll. fått sjunga typ 5 gånger/timme i 2,5 timmar och endast 4 låtar. jag vill aldrig höra de låtarna igen. elr jag måste ju för imorgon äre ju igen. samma visa. samma jävla visa. hoppas jag hinner dö tills dess. eller iallafall bli magsjuk. jag orkar inte. det är för jobbigt. min röst gör ont. det känns som att en bäver gnagit innifrån. ingen härlig känsla. som tur är har vi sovmorgon imorgon. och som tur är har jag min underbara pappa. tack för att du finns!

Av Marie Sundqvist - 15 december 2010 15:54

Hej! har slutat men jag sitter i ett klassrum med två tjejer från klassen, den ena skriver ett prov och den andra sitter på fb, tror jag. vi sitter i var sin del iaf ;b

jag ska vara kvar i skolan till klockan 17.45, då ska jag å anna nämligen sjunga på julbordet. nervöst eftersom vi knappt hunnit öva nå! ;ssss men det ska nog gå bra , hoppas jag :o  anna kommer snart, hon var tvungen att åka hem för att  "lämna sina grejer innan vi ska sjunga" ett ord anna, DRYGT. hoppas vi ska fika ngt innan för annars kommer jag dö av hunger! :(:(:(:(


Berättar hur det gick imorgon! för då ska vi nämligen också sjunga, samma tid, samma plats, samma låtar!


Puss/M




Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards