mariesundqvist

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Marie Sundqvist - 11 december 2010 18:03

Heej. jag mår inte så jättebra just nu så jag bloggar bara för att jag lovat det.

dagen har bestått av att jag legat och dött i min säng, vardagsmat. for iväg för lite ärenden. köpte såna där pinnar som det är nå vätska i som man ska frysa å då, POFF blir det till glass. ett mirakel. det ska jag sitta å tröstäta senare.

har lagat mat också. jag gillar att laga mat när jag inte mår bra. det är liksom, rogivande, man kan inte tänka på annat utan måste vara fullt koncentrerad.

nu sitter jag här, mätt som en häst med tankar som vimlar omkring i mitt huvud.


jag har också börjat göra om bloggen (som jag också lovar tidigare) så ni lär se lite förändringar framöver, om ni inte redan gjort det vill säga.

hörs väl kanske senare.


Puss/M

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards