mariesundqvist

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Marie Sundqvist - 6 december 2010 14:35

jag är inte på humör nu. jag får börja mitt liv som glad någon annan dag. jag har huvudvärk. något så enormt. så förskräckligt. som om jag vill slita av mej huvudet. eller åtmindstånde rycka lite. som huvudlöse nick i harry potter. undrar om han också hade huvudvärk. eller så blev han bara trött. eller kanske rastlös. vad vet jag. jag ska spekulera lite. återkommer om frågan då jag hittat svaret.


Puss!

Av Marie Sundqvist - 6 december 2010 09:52

Tjathja bloggen! sitter på kemin nu med ovanligt mycket energi! helgen har verkligen varit TOPPklass, myyyst hela helgen å bara njutit av friheten. å förstår varit en massa med min syster och hennes kille som kom upp under helgen. min syster kommer upp om två veckor, till jul, så det är inte så länge kvar tills jag träffar henne igen. dock är hon bara uppe några dagar då... men man får passa på å hitta på en massa medans hon är uppe iallafall. nu säger våran lärarkandidat att han inte är så bra på kvantfysik (som han håller genomgång om) och ändå ska han fylla våra hjärnor med det?

dagens skola är inte klok (;


nä nu ska jag lyssna å anteckna vidare.

å jag har kanske inte nämnt, dem ska skära ner på skolmaten ytterligare. snart kommer det väl ligga förmultnande löv på tallriken...



Puss/M



      

hittade alla dessa sötingar på Google. man kan kanske inte tro det men det öär tårtor alltihop! får be någon göra när jag fyller år! ;)

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards