mariesundqvist

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Marie Sundqvist - 16 december 2010 15:52

Hej! vi ska sjunga å spela ikväll. efter att ja å anna varit lite oense så är det bestämt. vi kör ikv! känner mej nästan lite taggad om det inte varit för att jag var så hungrig! men som tur är tar anna med något att äta. vi lär inte få äta försen samma tid som igår. eller vi får äta då det inte kommer lika mke folk.

vi kör samma låtar som igår+en till med sång. sen ska vi spela några låtar också å vem vet, kanske tillomed sjunga till någon! anna tar en buss som går 16.11 så det dröjer inte så länge tills hon är här. en läskig sak är att jag är själv. det är helt tyst i hela skolan, det enda som hörs är då jag trycker på knapparna på tangentbordet. jag hör tillåmed hur vinden blåser omkring snön ute. men det beror nog på att det är dåligt isolerat. jag känner typ hur det blåser in. HUJJA! tur att jag sitter med jackan på!!!



           bild från tidigare i veckan. på andra bilden har jag en asmysig tröja. vet inte varsifrån den är men übermysig!!



Puss/M



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards