mariesundqvist

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Marie Sundqvist - 19 december 2010 20:29

   

Av Marie Sundqvist - 19 december 2010 15:14

Heej! ledsen för den mindre bra eller tillåmed usla uppdateringen här på bloggen men jag har varit i stugan i helgen med ett mindre snabbt mobilt bredband, ni vet hur det är! -.- jag ska dock tillbaka dit på ett tag, men eftersom tjejerna kommer hit imorrn å övar inför 22 december var jag tvungen att komma hem idag. mamma är kvar i stugan, hon ska hem på tisdag för att jobba. som tur är fick vi lov redan i fredags så inge mer skola för mej det här året! kändes skönt att skriva det!! ;) har precis låst dörren å sitter nu i mitt rum å äter lite godis, det är ju trots allt söndag och 4;e advent, eller hur? jag har ju gratis mms idag också som jag absolut måste utnyttja idag. jag är ju så dålig på sånt. mms alltså.


hehe, nu ska jag gå!


Puss/M




ledsen för att det kommit upp så få bilder men asså jag har verkligen bildbrist! :(

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards