mariesundqvist

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Marie Sundqvist - 1 december 2010 14:23

heeeeyya! kommer nyss från idrotten å ja rebecca å kajsa har klättrat tillsammans, å säkrat varandra! :) så duktiga vi var!  nu sitter jag och skriver på svenskan o bloggar lite. skriver mer när jag kommer hem. det blir nog bra tror jag. ska plugga också. i mängder. så kanske inte bloggar sen ändå... jag måste verkligen plugga, ledsen!


Puss/m


Av Marie Sundqvist - 1 december 2010 11:53

Haaallojj! måste börja säga att det blev en lyckad kväll igår! hade supermys med sara å soraya!  piano, skönsång och fika, mmmm!♥♥♥ dem är verkligen duktiga, de två! imorse väckte pappa mej kvart över 6 och jag hade ett leende på läpparna. pappa åkte iväg till älvsbyn å jag å min lillebror satt hemma o kollade på julkalendern. den var inte alls julig! asså WB mysteriet på greveholm fast en dålig variant. iallafall, jag fick gå till bussen vilket jag hade typ gruvat mej för eftersom jag alltid är så trött på morgonen men faktum är att jag tyckte det var skönt med en liten promenad innan skolan. på bussen pratade jag med ganska många från min förra klass å nu känner jag att jag saknar dem!♥♥ ringen vart iallafall sluten!

nu känner jag att huvudvärken kommer krypande o snart har vi klättring. så kan det vara.


nä, nu ska jag skriva lite svenska å sen beger vi oss bort mot idrotten!


jag känner att dehär kommer bli en bra dag!



PÖSS/M


                  

nu gör det inte så mycket att sommaren är långt bort,

dock saknar jag mina allra bästa vänner. dem som alltid

stått mej närmast. vad hände egentligen? ni vet att jag älskar

er !





Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards