mariesundqvist

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Marie Sundqvist - 14 december 2010 12:56

Heej! Tisdag idag! har inte bloggat på ngn dag men jag har inte haft nå tid :s

det blir bättre!


igår var det lucia. halv1 skulle vi vara på sjukhuset och lussa. det blev lyckat, ja för det mesta iallafall! gick omkring å sjöng där i några timmar på flera olika avdelningar, alla blev så himla glada! efter det hoppade vi in i bilen med sara som chaufför. första gången jag åkte med henne! å jag måste säga, jag blev förvånad.

heheh.

sen bar det vidare till G-stad. Äta middag (som btw var JÄTTEGOD) och sen ha genrep. klockan 19 gick vi genom kyrkan å sjöng för fulla muggar. UNDERBART med en full kyrka.



nu verkar många vara irriterade pga att luleå kommon blockerar alla sidor. herregud vad löjlig luleå kommun är!



nä, nu ska jag gå! den nya headern kommer snart inploppande!



Puss/M




  luciatåget! vi var få men lät bra. som vanligt då!

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards