mariesundqvist

Alla inlägg den 9 december 2010

*

Av Marie Sundqvist - 9 december 2010 19:36


Av Marie Sundqvist - 9 december 2010 14:47

Ooojj juste, glömde ju att berätta att jag sett film också, med Christina Milian i spetsen, riktigt skönt en torsdag!


there she is!




Av Marie Sundqvist - 9 december 2010 14:41

Hej! uppdaterade visst inte så mycket idag, men jag har haft fullt upp! hehe, har ju bakat idag! Muffins och åter muffins, så hurtigt av mej! men det är för att när jag är hemma så brukar jag alltid baka (typ) , händer väldigt ofta :)

nu ska jag väl inte göra så himlans mycket. ska fixa iordning allt för morgondagen så jag kan sova riktigt länge. eller så länge som möjligt när man ska upp till bussen. ska ju redovisa svenskan imorgon, känns väldigt nervöst. eller jag antar att jag ska göra det imorgon, skulle ha gjort det idag men då var jag ju inte där. hade vart skönt att vara där å göra bort det! men så är det!


      

första plåten. dock fotat med webcam, därav kvallitén ;)


Puss/M :{)

Av Marie Sundqvist - 9 december 2010 07:46

Godmorgon! för mig har det inte direkt varit en "god morgon". vaknade innan 4 av att jag hade ont i magen, låg kvar i nästan en timme innan jag till slut klev upp, det var ju ingen ide att försöka sova när man låg å  vred sig i smärtor. åt lite yoghurt. tog en värktablett. vid halv sju gick jag upp å la mej bredvid pappa som lyssnade på radio. sista gången jag kollade på klockan var den kvart i sju. jag somnade. en halvtimme senare väckte min lillebror mej, som ni kanske vet så är det tradition att se på julkalendern och så även denna dag! mamma tyckte att jag skulle vara hemma eftersom jag bara fått någon timmes sömn, kanske var det smart ändå. nationella idag. men jag var ändå ganska sugen på att göra bort det, hade som laddat upp och allt!



iallafall, igår kom det en från LTU och höll en föreläsning, dock där han dissade oss mattespetsare och pratade som bara till "pythagoras gäng". dock fick vi vara med på tv. men det är ju bara för att vi mattespetsare är bäst helt enkelt.

nu ska jag gå å mysa ner mej i min sköna säng. jag lär uppdatera mycket idag när jag är hemma. haha, det är så det blir ;)



Puss/M


försökte hitta ett repotage från kuriren också men hittade inget. jag hörde nämligen att pappa sa att det var i tidningen imorse.  Lägger upp senare om jag hittar! :)


Men tills dess.

Mattespets är bäst


Klicka här! där kan ni se repotaget. Gottfield å Rebecca!



  



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards