mariesundqvist

Alla inlägg under december 2009

Av Marie Sundqvist - 16 december 2009 16:09

Dagens skönaste:

(<3)min lillebror,adde och lillllmicke(<3) kom till skolan, dem slutade typ tidigt ;o

dom var typ med krillleeeeee och ronnyyyyy:D lite sazzyy också?? ;o

yeaaaa;D

typ jävligt busiga xD

hahhahah, söta barn dära alltså ;o

dom sa att dom skulle trakassera skolan xD trakassera? ojojoj, bra dära;D

våran skola är redan så "trakasserad" som den kan bli ;o Oooooo, dddddissssssen :D

sen gick typ några till datasalen och sa att dom skulle kolla på en grej (får tyvärr inte skriva på bloggen -.-) och fråga om jag ville kolla med dom ;D jag tyyp : näää, de e lugnt :D

men ändå, så sötaaa:D

seriöst dagens höjdpunkt:D

;o

nu ska jag typ fortsätta kollarunt på datorn, lite bloggar ;o

www.ewesgitarrkompis.blogg.se  Amandas blogg;D

www.denevelina.blogg.se             Evelinas blogg;D

www.camillahedman.blogg.se      Camillas blogg;D


tyyp dom :D elr nåeee;D


ska gååå ;D



Pusssisssar/M



och sofie, 7kt jobbigt att man inte kan kommentera bilden ;D hahahah, sååååsötsomsocker:D

ringer dej senare kanske ? ;D



-trying to explain but u just don´t want to listen...-




Av Marie Sundqvist - 16 december 2009 15:19

thjaaaaaaa:D

kom hem från skolan vid halv3? höll på att frysa ihjäl!!! xD

imorrn äre innebandyturnering, vi kmr vinnaaaa:D vi ska krossa alla!!!

ofc!!! :D

nu pratar jag med sara i telfon och käkar sallad, hon tkr de knastrar mke xD hahahahhaha :D

menmen, har fått lite dåliga nyheter, och sjuka nyheter, tyvärr orkar jag inte ta upp dessa, alldeles för svårt....


nåjaaa, thats life (thats life)

uppdaterar er bättre sen, en person ringde mej -.-



Pussssss/M




-Uuuu R so cuteee!!!-

Av Marie Sundqvist - 13 december 2009 20:36

thjaaa,

blev nå lagg med förra inlägget så allt försvann -.-

nåjaa, tänkte bara säga att jag är hemma från luciagrejen och jag har fullt av stearin i håret -.- hahah, nää de e faktiskt inte så jättefarligt har jag intalat mej själv, lite bastu skulle göra susen :D

men de var rättså mysigt att vara lucia faktiskt ;D

menmen, önskade att vi kunde vara lediga framöver men inte då...

imorrn äre ju chillll :D har hål med storasyster;D

ska gå nu, ta bort lite stearin med bastu? :D hahahhahah:D

förresten, glömde säga det men vet ni vad???

 

DET SNÖAR!!!!

 

älskvärt:D


Pusssss/M


-I´m back on the road again...-




Av Marie Sundqvist - 12 december 2009 18:49

ville bara skriva ner de jag kände, de blir så mycket enklare då...

 

 

vill du hålla min hand om du ser att jag gråter?

utan att du skämms och kollar åt ett annat håll.

får jag kalla dej vän när jag e helt ensam?

utan att du känner dej tvingad av mej.

får jag krama dej när jag förlorat allt?

utan att du blir sur för att jag e för klängig.

får jag ringa dej när jag inte har någon annan att ringa?

utan att du pustar och bara vill lägga på.

får jag tala ut med dej?

utan att du vill kalla mej desperat.

får jag känna att jag kan lita på dej?

utan att du sen berättar det för alla.


viljan att ha dej vid min sida blev för stark,

du lämnade mej och förstörde allt jag byggt upp,

nu ser du mej inte,

du hör mej inte,

jag finns inte längre för dej,

kanske är det bäst så?

fast du gjorde sådär älskar jag dej,

lika mycket som innan,

varje gång jag ser dej så stannar tiden,

luften far ur mej och jag kan inte längre andas...

frågan är bara,

Hur ska jag komma över dej?


när tårarna droppar ska jag minnas vad jag kände,

när tårarna rinner ska jag minnas vad du sa,

när tårarna strömmar ska jag minnas vad du gjorde,

när tårarna tagt slut ska jag ha glömt vem du va...



varje vecka

varje dag,

varje timme,

gråter jag,

varje minut,

varje sekunde,

saknar dej varje ledig stund



du tog min hand

för du såg att jag ar ledsen,

då tog du mej i din famn

och du kramade mej hårt,

du sa att allt skulle bli bra om jag bara lät det ara

du sa att jag skulle gråta ut,

tills de längre inte fanns tårar,

så jag grät och du log mot mej,

sen tog du min hand och vi gick lågsamt iväg...



DU är den smarta,

DU är de glada,

DU är den djupa,

DU är den oberäknerliga,

JAG är den blonda,

vi e så olika men ändå så lika,

ÄLSKAR ER TJEJER!!! <3



trött på mej själv, kan inte du komma och hjälpa mej?


alla mina känslor för dej är så jävla äkta,

fast nu önskar jag bara att dem bara var en lögn...




(Dikteeeer av mej... not proud...)



    

     

Med er vid min sida klarar jag allt, tillochmed de här...


förlåter ni mej om jag gör det här? kmr ni klara det? jag vet inte...


kissgoodbye...


Av Marie Sundqvist - 12 december 2009 18:38

Thjaaaaabbaaa;D


tänkte bara säga att jag har bärbara datorn nu så jag passade på att ta en bild;D

hahhaha ;D



  

ser ju allmänt störd ut... xD

Av Marie Sundqvist - 12 december 2009 17:33

'thjaaa ;D

kom nyss hem från min syrra (a) najsss ;D

lillebror ska till nån kompis som fyller år och jag ska typ sitta här helt ensam och baah tare lungt, de e jag väldigt bra på måste jag säga ;D jag ska sitta med datorn i min famn hela kvällen så jag e kontaktbar på msn elr mobil, eget val ;D men prata gärna med mej, annars kommer jag dö av tristess (det ordet lärde jag med idag ) hahha ;D

menmen, ska snart ta mej något att äta och sen blire godis och popcorn samtidiggt som jag kollar på datorn och kollar på robinssssson ;d hahah, om jag nu ska se de men händer de inget annars så blire de ;D men uppdaterar er mera sen, ska äta nu tyeeep ;D


Pusssiisssar/M   



-U are gr8 (inte Gråtta som mathias trodde xD)-






Av Marie Sundqvist - 11 december 2009 22:36

 

ERIK VANN I IDOL!!!!!! :D FYFAN

 

VAD BRA!!! :D      ÄLSKAR DE!!!

Av Marie Sundqvist - 11 december 2009 22:16

Heej!

nu äre värsta låååååånga pausen tills idol börjar igen ;D så jag har spelat lite piano och sjungit, taggad att vara lucia på söndag;o hahaha ;D

måste kunna nå dikter också så bäst att plugga in dem i hjärnan så att jag kan dem :D

nu äre att chilla och sen sängen... imorrn är min stora plan att:


CHILLA!!!'

 

 

menmen, så äreee ;D skööönt efter så många helger med plugg -.- får se om jag kanske skulle på stan med anna? hmm... ;D

hahah, anna har ju så stora planer ;D

nu kollar jag på en jäääättesöt tjej, kolla http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&feature=related orkar inte börja fixa snygg länk... -.-

hahah ;D men de tar ett tag innan börja sjunga så visa tålamod  ;D

nu börjar idol igen ;D

 

 

Pusss så länge ;D/M

 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards