mariesundqvist

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Marie Sundqvist - 18 december 2009 20:35

thjaaaaa!

sitter hära hos sara med emma tätt intill mej :D de gillar vi :D

jag och emma e ju med i ett gangster gäng nu, yooooo mannen, fett BMW!!  

vi jobbar med språket ;o

men vad ni än gör säg INTE "din mama" för då blir vi arga, så vet ni, passa er!!! ;o

nu ska vi se på film och käka chips? får se vad vi gör, myyyyser iallafall ;o

för de gör vi alltid :D

imorrn blire chill, lördag förfan!!!   

oyeaaaa, älskar smilysarna (a)

nu ska vi dra, syns alla bloggare:D


förresten, anna sov ju hos mej igår till idag och så höll hon på att skriva på msn:


Anna- nu ska jag skriva fjortisspråk "göruu?"

Jag- det är ju de jag brukar skriva anna! tack för den xD



hahhah, anna, du e för skööönt;D


menmen, sakna mej inte, uppdaterar er kanske lite dåligt men jag lovar, ska bli bättre:D


Pusssssissssar/M


  

6+tv= PORR! (hahahha ;O) men marie då, fyfyfy ;)


-jag bryr mej inte längre, du kan göra vad du vill utan att jag säger något...-



  

this is me, deal with it...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards