mariesundqvist

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Marie Sundqvist - 29 december 2009 22:16

 hejhej,,,

sitter i stugan och skriver<3

jag e väldigt trött

lilebror har fått ny mobil :D så vi kollar efter lite kul saker till mobilen på datorn ;)

lyssnar på deppmusik ;o

hahahahaha, men man kan inte vara deppig när man e med min lillebror som nu lyssnar på 

kartellen "samma knas varje dag" yo ;D 

mohahahaha, härligg låt;D

ikv händer de inte så mke, chilla, ladda min mobil:D

har ju fått hedset och usbkabel till den också, ÄNTLIGEN!!! ;D

hahahahaha, sara vet hur länge jag väntat ;D

menmen, ska sluta skriva nu,,, -.- ;D skojjjaaa bahh ;D

kom och hälsa på mej vettja, sara,emma,malin elr anna ;D andra e kanske också välkommen, bara ni varnar innan ;D

hahahhah, så jag inte sover ;D

ska gåååå nuee ;D



Pusssss/M



-låt dej inte luras...-

Av Marie Sundqvist - 29 december 2009 16:39

hejhej,

kom nyss hem, varit på en massa affärer -.- ska tbx till stugan snart, saknar tjejorna!<3

träffar dom typ nästa vecka, hoppas jag iallafall ^^

hade tänkt att uppdatera men det finns inget att säga,,,

julafton var bra, allt var bara bra, men jag fick inte de jag önskade:(

hoppas att jag kan få dej snart iallafall :)

jag känner ingen vidare lust att skriva men vad gör man inte ;)

kanske skriver ett inlägg senare ,,,



Pussss/M



-ge mej en chans, snälla du<3-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards