mariesundqvist

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Marie Sundqvist - 7 december 2009 16:25

hej...

rubriken säger allt...

nåjaaa, tog en kort runda på stan idag med sara och malin, lite annina och sanna också ;D

köpte inge typ, planerar inför julklappsköp ;o stressad som jag vet inte vad... ;D

men det går nog ra ska jag se ;D

nu blire recention -.- och fördjupning -.- skolaskolaskolaskola, den dödar mej...

fredag blire luciagrej med skolan, jag ska vara tomte, hittade en ganska söt klänning på bikbok som jag kanske köper ;o får vell se ;D

på lördag sen ska jag vara lucia -.- hahahha, nää men de e lite småkul sådär ;D

ledsen för dålig uppdatering, men det blir bätttre :D

hahha, måste dra nuee;D


Pussss/M



-Jag önskade en axel att gråta mot, en famn som tröstar, ord som värmer och en hand som skydda, inget fick jag..-




Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards