mariesundqvist

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Marie Sundqvist - 11 december 2009 22:36

 

ERIK VANN I IDOL!!!!!! :D FYFAN

 

VAD BRA!!! :D      ÄLSKAR DE!!!

Av Marie Sundqvist - 11 december 2009 22:16

Heej!

nu äre värsta låååååånga pausen tills idol börjar igen ;D så jag har spelat lite piano och sjungit, taggad att vara lucia på söndag;o hahaha ;D

måste kunna nå dikter också så bäst att plugga in dem i hjärnan så att jag kan dem :D

nu äre att chilla och sen sängen... imorrn är min stora plan att:


CHILLA!!!'

 

 

menmen, så äreee ;D skööönt efter så många helger med plugg -.- får se om jag kanske skulle på stan med anna? hmm... ;D

hahah, anna har ju så stora planer ;D

nu kollar jag på en jäääättesöt tjej, kolla http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&feature=related orkar inte börja fixa snygg länk... -.-

hahah ;D men de tar ett tag innan börja sjunga så visa tålamod  ;D

nu börjar idol igen ;D

 

 

Pusss så länge ;D/M

 

Av Marie Sundqvist - 11 december 2009 20:30

Hejhejjj...

Lucia idag, sångern var inte den bästa från min sida ;s menmen, de e smällar man får ta...

variiiit borta ;D men nu e jag äntligen hemma xD ledseeen boyyys men ni ville bara dumförklara mej hela tiden, hahha xD

efter skolan så for jag och malin in till stan, köpte godis och sånt tyep ;D

senså när jag skulle gå till bussen som jag trodde gick 14.15 hade tydligen gått så jag hade misssat den, malin börjar asgarva så jag slår henne tills hon e typ blå, förlåt malin ;)

ajaaa, nu blire idooool, som förresten redan har börjat xD


Hareee bra, uppdaterar er senast imorrn, right?? :D


Kiiiisssssss/M


     

dampdampdampdampdampdampdampdampdampdampdampdampda

mp...



-Du e bara för -.-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards