mariesundqvist

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Marie Sundqvist - 19 december 2009 21:10

heeeej:D

kom nyss in, e med sara och malin :D vi har varit på björxx på gården (a) fast inte så länge, inte så mke kul folk:)

senså gick vi till hockeyplanen i bensbyn xD emil, johan och albin och nå fler folk var där:D

hahah:D

nuså ser vi på tv och äter chips (y) oyeaaaa:D


nu ska malin skriva på sin blogg, för mer uppdatering kolla www.eeriksson.blogg.se KOLLA!!!!:D

jag orkar inte skriva mera xD


Pussss/M



-Du e bara för bäääääst ;D-

Av Marie Sundqvist - 19 december 2009 11:46

thjaaaa:D

vaknade vid typ halv9 för att emma´skulle iväg på nå teambuilding, najjsss;D vi käka frukost med henne, jag åh sara alltså :D

sen när hon åkt iväg gick vi tbx till sängen och la oss (a) så sköööönt!!! och nu hoppade sara in i duschen men vi har legat och pratat i någon timme (a) älskar dej! <3

idag kmr malin hit^^ najsssseeen ;D

kanske åker in till stan, köper godis ;o men som sagt så får vi se:D

nu ligger jag i sängen med datorn i famnen ;o cooooling dära;D

och ludvig, om du läser dehär så känn dej ÄGD!!! ni kom inte till final, ni skulle väl vinna elr hur var de?? ;o hahahahha, oyjeaaaaa;D

nu ska jag börja klä på mej^^ känns som om de börjar bli dags nu:D

förrresten, glömde kanske säga de igår men vi förlorade innebandymatchen mot 9a, dem vann ;s

men vi kom till semi iallafall:D

när sara e klar ska vi gå till mej och råna godis   vi e sååå duktiga att vi ska gå dit också:D

ring elr smsa om de är nåå :D


Pussssss/M


-du tror att jag bryr mej om dej, oojojoj, vad du tror fel...-



  

  

stackars barn, stackars dej, jag bad dej att stanna, men du lämnade mej...


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards