mariesundqvist

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Marie Sundqvist - 2 december 2009 20:26

hej på er, kommer uppdatera dåligt nu, så mke med skolan -.-


jag och malin smsade idag


hon-ingen kan nånsin nå upp till vår nivå,även fast dom står på tå ;)

jag-Inte ens om dom har klackar, dom kan ej gå utan bara vacklar ;)

hon-jaaa:D<3

jag-      fast dom försöker når dom inte oss, vi är vid stjärnorna förstås!

            de e där vi hör hemma, kanske också sara anna och emma?

            men dom får klättra ett tag till, du och jag mot världen så länge du vill<3<3


erkännn poetisk man e, man äre känslor så e de <3


orkar inte uppdatera er nå, för ledsen trött och för mke skoltrött för att kunna orka just nu...

prov på fredag och bildgrej imorrn -.-


pussss.../m



-min låga har slocknat av en liten vindpust...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards