mariesundqvist

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Marie Sundqvist - 10 december 2009 19:45

  

men jag överlever, jag lärde mej något. du var inte den jag trodde du skulle vara...


(ser heeeemsk ut men jag bryr mej inte just nu,,,)

Av Marie Sundqvist - 10 december 2009 17:08

Heeeej!

luciafirande med skolan imorrn,,,

hör ni mej sjunga, skratta inte ;D jag e inte braa på de men hoppas att de går bra...

en jobbig grej är att vi ska vara i skolan typ 7 på morronen -.- menmen, stiga upp halv6 så hinner jag ;D

nu bliree maaat <3 innan jag hungrar ihjäl ;D xD hahhahahh ;D köttbullar och makaroner, får se om jag äter, är ju vegetarian i skolan ;o de e bara för att maten typ inte går att äta där xD

nu ska jag leta fram en tomteluva ;D ska vara tomte imorron ;D   hahah, gullllligttt :D

menmen, nu ska jag kilaaa;D leta tomteluvaa såklaaaart ;D


Pusssssss/M   (jag e en glad tomte :D)



  

jag e inte störd, men bilden bjuder jag på xD



-Ge mig ett löfte som säger att jag kan lita på dej...-



Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards