mariesundqvist

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Marie Sundqvist - 16 december 2009 18:07

heejjeee,

min bror e hära nu :D

skriver kanske mer sen,

men nu känner jag mej trött,

som om jag bara skulle kunna sjunka ihop,

och somna,,,

men ska försöka hålla mej vaken ett tag till,

försöka,

ett tappert försök,

hoppas bara att det går,,,


imorrn vinner vi, okej 9c!!!


9c is the thing lixom!

 

 

 

älskar våran klass<3<3<3

 

 

 

bara för att vi kmr vinna ;o elr vi SKA rättaresagt vinna, bönderna mot världen, right? <3

 

 

 

pusssss/M

 

 

 

 

-Du gav mej styrkan, du gav mej mod, sen tog du ifrån mej allt, och jag där ensam stod...-

 

 

-do u think that this is gonna work? hellll no!-

Av Marie Sundqvist - 16 december 2009 16:09

Dagens skönaste:

(<3)min lillebror,adde och lillllmicke(<3) kom till skolan, dem slutade typ tidigt ;o

dom var typ med krillleeeeee och ronnyyyyy:D lite sazzyy också?? ;o

yeaaaa;D

typ jävligt busiga xD

hahhahah, söta barn dära alltså ;o

dom sa att dom skulle trakassera skolan xD trakassera? ojojoj, bra dära;D

våran skola är redan så "trakasserad" som den kan bli ;o Oooooo, dddddissssssen :D

sen gick typ några till datasalen och sa att dom skulle kolla på en grej (får tyvärr inte skriva på bloggen -.-) och fråga om jag ville kolla med dom ;D jag tyyp : näää, de e lugnt :D

men ändå, så sötaaa:D

seriöst dagens höjdpunkt:D

;o

nu ska jag typ fortsätta kollarunt på datorn, lite bloggar ;o

www.ewesgitarrkompis.blogg.se  Amandas blogg;D

www.denevelina.blogg.se             Evelinas blogg;D

www.camillahedman.blogg.se      Camillas blogg;D


tyyp dom :D elr nåeee;D


ska gååå ;D



Pusssisssar/M



och sofie, 7kt jobbigt att man inte kan kommentera bilden ;D hahahah, sååååsötsomsocker:D

ringer dej senare kanske ? ;D



-trying to explain but u just don´t want to listen...-




Av Marie Sundqvist - 16 december 2009 15:19

thjaaaaaaa:D

kom hem från skolan vid halv3? höll på att frysa ihjäl!!! xD

imorrn äre innebandyturnering, vi kmr vinnaaaa:D vi ska krossa alla!!!

ofc!!! :D

nu pratar jag med sara i telfon och käkar sallad, hon tkr de knastrar mke xD hahahahhaha :D

menmen, har fått lite dåliga nyheter, och sjuka nyheter, tyvärr orkar jag inte ta upp dessa, alldeles för svårt....


nåjaaa, thats life (thats life)

uppdaterar er bättre sen, en person ringde mej -.-



Pussssss/M




-Uuuu R so cuteee!!!-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards