mariesundqvist

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Marie Sundqvist - 20 december 2009 19:45

I'm Yours AcousticI'm Yours Acoustic

asså seriöst, den här tjejen e grym på åh sjunga!!! OMG!!! <3
Pusssss/M ;*

Av Marie Sundqvist - 20 december 2009 19:40

fyfan vad sorglig, ni måste se hela, den e inte lång... <3
inte så lång men de e ungefär i mitten de sorgliga händer, blev helt rörd! :(
jag gråter, är de nån mer än jag?
Pusssssss/M
-väntar du på mej?<3-

Av Marie Sundqvist - 20 december 2009 18:22

heeeeeej:D

pratade just med sofie i telefon men hon dissa   

menmen, nån sku ringa henne elr nå sånt ;*

nu tänkte jag lägga upp lite bilder från i torsdags :D

hahaha;D

först uppdatera er lite,

sov hos sara från fredag te lördag, emma sov också:D

sen på lördag morron åkte emma på teambuilding och sen kom malin:D

emma,malin,sara och jag åkte te björx ungdomsgård, fast åkte hem typ efter en timme,

vi gick ner till hockeyplanen i bensbyn och träffa emil, johan,albin,rasmus och emil, prata lite med dem;D

sen gick emma hem :(

malin sara och jag gick hem till sara typ satt framför tv:n med datorn :D

idag vid typ 12 åkte malin hem:(

och så var de bara jag och sara kvar ;o

vi pratade om en massa grejer, så himmla skönt gmn!

älskar att få prata ut, de kändes verkligen skönt :D

men du hade dock fel ;D

jag och sara diskuterade idag och så fick sara en killes nummer och började smsa han att han sku vara på hennes sida, och så skicka han ett sms te mej att sara hade rätt ;o (bara så ni vet så e jag kompis med killen, sara knr han inte:D)

då skrev jag ett sms tilll en annan killkompis och sa att han sku vara på min sida eftersom den andra killen var på saras sida, och dåså skrev han att han var på min sida och nå sånt :D (stolt) hahhaha:D

typ igår så skrev jag ´till nå 96:or att dem skulle bli populära när dom började sjuan (xD)




Jag-du kmr bli populär när du börjar 9:an´(a)

Han-nä, vrf? ;o

Jag-för att jag säger de! :D

Han-Men åh, du och malin!? Jippie ni har ju säkert rätt !... NOT!

'

hahhahaha, kan han ha menat att vi e blondiner ?? ;O

de e en gåta xD

men såjävla kul de var asså!!! xD

helgen har vart grym så jag lääängtar som fan tills nästa helg då vi e med varann, saknade dock anna:(



Pussssss/M


-du kan få vara otrogen hur mke du vill, så länge du e de med mej<3-




 

fråga mej inte varför men jag får alltid rufsigt hår när jag e med dem xD<3 men de

äre värt:D<3

      

jag älskar dej! <3

jag älskar er tjejor! U r my everything! <3<3<3



snälla, dissa bilderna på mej, de kallas för F U L

men kolla in mina söta kompisar:D<3





-drömmer mej iväg, och jag vill så, att ni släpper mej fri, och låter mej gå, jag saknar dej mycket mer än du tror, jag älskar dej så min kära bror. jag vill se dej igen, bara för en stund, du var alltid min vän, så låt mej sova en blund. jag klara det här hoppas att ni vet, att jag saknar han jämt men oftast i hemlighet. om ni låter mej gå, om ni släpper mej fri. jag älskar er så, men jag kan inte låta bli. att tänka på han, att få se han igen, jag vet att ni kan, utan att ångra er sen. jag måste få tid att få tänka klart, jag hoppas att jag löser det här väldigt snart. saknar den tiden som bara var vår, snälla låt mej va låt mej fälla en tår. just nu e de tomt allt e inte som de ska, jag saknar dej jämt varenda jävla da´, hoppas att du minns mej, jag hoppas att du ser, att jag älskar dej, åh jag önskar och ber-



kan inte allting bli som de var förut? kan inte allt bara bli bra igen? är det för mycket begärt?

 

 

alla e så jävla lyckliga, utom jag...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards