mariesundqvist

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Kapten röd, lalalalalla :D

Av Marie Sundqvist - 22 oktober 2009 17:27

Thjaaaa, skriver ett inlägg mitt i pluggandet -.-

lyssnar på kapten röd-du e la go :D så jävla härlig låt asså!! :D

dom får mig på bra humör :D

nu blire pluggpluggplugg... -.- fan vad tråkigt!! för mycket hkk iaf... :(

ikväll blire mammas boys:Dhahhah :D


...

Han säger:

alltid, nu ska jag äta

vi ses snygging <3

Hon säger:


hahhaha, jaaa...

Han säger:

logga in igen om en halvtimme så får jag snacka med dej


...

mhhh, om vad???

nån bra förklaring??


älskade du, försök att vara glad, jag menar de kommer aldrig att hålla för dem och då...

är det din tur!<3 jag älskar dig och vill inte se dig ledsen, för du är en stor del av mitt hjärta, är du ledsen är jag ledsen...

nu i helgen så ska iallafall få dig på gott humör:D

siktar mot bästa helgen... :D

jag älskar dig<3




"Om du lämnar mig nu...

jag skulle vakna mitt i nattenoch gå upp och ta en långpromenad jag skulle låta blicken möta andra ögoni en främmande stad jag skulle inte ha så bråttommed att träffa nån ny jag har rätt mycket med mig självprecis som dujag skulle andas i det tomrum som blev överom du lämnade mig nu jag skulle sitta på ett tåg mot Parisoch låta Stockholm vajag skulle få den tiden över för mig självsom jag sagt att jag vill ha jag skulle unna mig att drömmahundra mil genom Europaom en främlinglika tillitsfull som dujag skulle pröva mina läppar mot nån annanom du lämnade mig nu jag skulle kunna leva utan den där blickensom får mig ur balans jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams jag kanske skulle söka uppkontakter som jag tappatsom jag varit medförut nånstansjag antar det finns nån du skulle ringaom jag inte fannsjag kanske skulle leta upp nån yngresom en fjäder i hatten det skulle bli för tomt om ingen fanns därsom värmde mig i natten men jag skulle aldrig ha tålamod nogatt bli förståddingen känner migså väl som dujag skulle fastna i min ensamhet igenom du lämnade mig nu..."

Lars Winnerbäck, oyeaaa:D låten är jävligt bra!!! lyssna??


så jävla vakker låt!!! har ni inte hört den, göre!! :D



Pusss/M


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundqvist - 3 mars 2011 09:01


Heej! jag skriver här bara för att säga att detta nog blir mitt sista inlägg här på ett tag. eftersom någon fått tag i mitt lösenord till min användare här till bloggplatsen kan denna person okontrollerat ändra och skriva hur mycket den vill. kändes ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 21:03


jag har nyss fått beskåda det enligt mej allra vackraste jorden har att erbjuda. en sak som jag hade kunnat stå och titta på i timmar om det skulle finnas kvar på himlavalvet så länge. det jag har fått beskåda är norrsken. ett otroligt naturfenomen s...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 17:45


såg just en film med Cody Longo, en symbol   jag älskar att se filmer som innehåller snygga skådespelare, annars blir filmerna inte lika bra. jag gillar också att se såna här typiska "tjej-filmer". såna vars ofta börjar lyckligt, sen gör dom något ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 09:53


bara jag som tyckte att denna låt påminnde eller var en kopia av (minst) en av green day´s låt(ar) ?. plagiat *frågetecken* . var bara det jag ville säga! hehe.   Puss/M        ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 08:34


dessa morgnar, jag förstår inte. jag tror jag blivit hjärntvättad av skolveckorna. jag vaknar klockan åtta liksom, det ska man inte göra när det är SPORTLOV. så, vad ska jag göra idag då? fara ut och springa eftersom det verkar vara ganska så varmt. ...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards