mariesundqvist

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Marie Sundqvist - 31 oktober 2009 18:00

Thjaaaadåå!

Nu drar marie till stugan men jag kommer hem imorron ;D

ni når mig på  mobilen men jag har slut gratis sms som sagt så ring, vettja, om ni vill hitta på nå ;D så kanske jag ställer in mina planer (?) kanskekanske ;D


Pusssssss/MKyssKyss


-Om du bryr dig om mig som du säger att du gör så snälla, visa det-

Av Marie Sundqvist - 31 oktober 2009 12:44

Thjaaaa;D

jag försöker rycka upp mig från förra inlägget...

så jag muntrar upp mig ;D

ni vet i onsdags när jag var med anna och emma så diskuterade vi litte grann...

emma sa att vi var djur. det fanns två olika gruppen, djur och växter sa emma.

jag och anna höll inte med. så vi kom fram till att såhär måste de vara...

det finns tre grupper, djur, växter och BLONDINER!!!

men seriööst, de är typ så.

så jaa du anna, våran ide var inte så dum ;)


dagen efter på torsdag alltså när emma hade åkt hem så skulle anna döpa om malin, sara emma och jag.. hahahahah, vill inte berätta om dessa menmen, ni kanske förstår xD

nu måååste marie gå, sakna mig (inte) ^^


Pusssssss/M

Av Marie Sundqvist - 31 oktober 2009 10:30

Hej alla...

nu tänkte jag berätta en ganska personlig sak som hände i mitt liv för mycket länge sedan, då kanske ni förstår hur jag har haft det...

 

 

När jag var bara 4år dog min bror...

han var bara 14 år, precis som jag är nu...

han lekte alltid med mig och min lillebror...

han lagade alltid mat åt oss när mamma och pappa var trötta eller så...

han var alltid omtäksam och hjälpte alltid alla...

han tänkte mer på andra än sig själv...

han ville alltid mig och min familj det bästa...

han tyckte att jag och min lillebror förtjänade det bästa...

syskonen som var äldre än han respekterade han, även vi yngre syskon...

han var alltid snäll med de yngre...

han var den BÄSTA på att leka...

han ville få som han ville...

när han dog förändrades mitt liv...

jag hade inte bara förlorat en bror, utan också en kompis, en av de bästa...

iår är det 10 år sedan han dog...

jag vill minnas honom...

minnas honom som den BÄSTA...

för det var det han var...

jag kommer aldrig glömma hur han var...

fast jag var så liten försvinner aldrig våra minnen tillsammans...

ni behöver inte säga "beklagar eller tråkigt" jag vill bara att ni ska veta hur jobbigt jag har haft det...

nu är det upp till er om ni vill trösta eller inte...

 

Jag blir ledsen bara av att tänka på det, men jag vet att han finns hos mig hela tiden...





-Han var och förblir den bästa, spelar ingen roll vart ni tror att han är, för jag vet att han är hos mig-

 

 

Pussss/M GråterGråter



  

Rest in peace<3



Av Marie Sundqvist - 31 oktober 2009 09:32

Hej!

nu sitter man framför datorn igen, ingen inne på msn som är rolig att prata med och gratis smsen är slut... jag får nya på söndag(?), men jag har använt 3000 den hära månaden så de var alla jag hade :/ ajaa,,,

anledningen att jag skriver så tidigt är att jag har vartt i min stuga mellan igår till idag och mamma skulle på nå möte klockan halv 10 så vi var tvungna att åka tyyp kvart över 8 så, mjaaa....

ledsen att ni inte kunde läsa mitt typ senaste inlägg men det var för att det var privat och bara en person skulle få läsa inlägget, privat som sagt...

ikväll ska jag sjunga typ... skojjiiiigt:D

min lillebror och hans kompis sover typ så de är jäkligt dött i huset...

fast de är ganska skönt att vara litte ensam. ibland=väldigt sällan!

hahahahah;D

du som skulle läsa mitt psivata inlägg, skicka ett sms så jag vet att du sett vad jag skrivit!

nu ska jag ta bort det inlägget och ta mitt vanliga lösenord ;D

hahaha, nu blidde ni allt lite nyfikna, huhh??

nuni så ska marie gå, för ett tag iallafall, de e trotsallt lördag, en helt ensam lördag.......

förresten, sara har kommit sig hem från pajala:D

ohyeaaaaa<3

Ledsen för dålig bilduppdatering, har ingen USB sladd till min mobil ännu -.-

ska fixxa en, looovar!! :D:D:D


Pussssss/MKyssKyss



-Hur skulle jag kunnat veta när du inte berättar något för mig?-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards