mariesundqvist

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Marie Sundqvist - 22 oktober 2009 17:27

Thjaaaa, skriver ett inlägg mitt i pluggandet -.-

lyssnar på kapten röd-du e la go :D så jävla härlig låt asså!! :D

dom får mig på bra humör :D

nu blire pluggpluggplugg... -.- fan vad tråkigt!! för mycket hkk iaf... :(

ikväll blire mammas boys:Dhahhah :D


...

Han säger:

alltid, nu ska jag äta

vi ses snygging <3

Hon säger:


hahhaha, jaaa...

Han säger:

logga in igen om en halvtimme så får jag snacka med dej


...

mhhh, om vad???

nån bra förklaring??


älskade du, försök att vara glad, jag menar de kommer aldrig att hålla för dem och då...

är det din tur!<3 jag älskar dig och vill inte se dig ledsen, för du är en stor del av mitt hjärta, är du ledsen är jag ledsen...

nu i helgen så ska iallafall få dig på gott humör:D

siktar mot bästa helgen... :D

jag älskar dig<3




"Om du lämnar mig nu...

jag skulle vakna mitt i nattenoch gå upp och ta en långpromenad jag skulle låta blicken möta andra ögoni en främmande stad jag skulle inte ha så bråttommed att träffa nån ny jag har rätt mycket med mig självprecis som dujag skulle andas i det tomrum som blev överom du lämnade mig nu jag skulle sitta på ett tåg mot Parisoch låta Stockholm vajag skulle få den tiden över för mig självsom jag sagt att jag vill ha jag skulle unna mig att drömmahundra mil genom Europaom en främlinglika tillitsfull som dujag skulle pröva mina läppar mot nån annanom du lämnade mig nu jag skulle kunna leva utan den där blickensom får mig ur balans jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams jag kanske skulle söka uppkontakter som jag tappatsom jag varit medförut nånstansjag antar det finns nån du skulle ringaom jag inte fannsjag kanske skulle leta upp nån yngresom en fjäder i hatten det skulle bli för tomt om ingen fanns därsom värmde mig i natten men jag skulle aldrig ha tålamod nogatt bli förståddingen känner migså väl som dujag skulle fastna i min ensamhet igenom du lämnade mig nu..."

Lars Winnerbäck, oyeaaa:D låten är jävligt bra!!! lyssna??


så jävla vakker låt!!! har ni inte hört den, göre!! :D



Pusss/M


Av Marie Sundqvist - 22 oktober 2009 16:14

Thjathja bloggen ;D kom från skolan med bussen nyss...

vi slutade sent eftersom jag har kurs, matte A, gymnasiematte tyyp:D

tråååkigt men lättare än 9:ans matte iallafall:D

idag på skolan var jag jävligt trött!! vi hade oförberett prov i bild... :/ njaaa, inge vidare...

senså på matte kurs a grejen var jag äckligt trött... så jag skrattade, hela tiden så mina kära vänner blev lite less xD hahahhhahah, men dom skrattade iallafall, med eller åt mig vet jag inte... :D

dessutom så hände de litte roliga saker idag också, tyvärr äre för privat,,, hahahh, trore är bäst att det stannar så också... ^^

nu blire plugga gärnet... tyyp fysik inlämning imorgon och hkk analys nån dag också... :/

just nu suger skolan gärnet!! xD tur att ni finnns dära iallafall <3

ajaaa, nu ska jag ge mig in i pluggvärlden... -.- ;)

smsa elr ring om de är nå xD hahaha, jag har tid... :D



Pusssss/MKyss


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards