mariesundqvist

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Marie Sundqvist - 29 oktober 2009 18:42

Thjaabbaaa:D

här kommer några av mina personliga favorit versoner av låtar... ska inte göra listan för lång,,,

denna gång tar jag inte med kapten röd eftersom jag länkat dem så många gånger,,, ;D




Hallelujah ( de bästa är när kust nilsen sjunger, han är så söt!!)

Ville bara vandra ( bara för att den är så sorglig)

Drop the ocean (världens vackraste låt!)

Om du lämnade mig nu (vacker låt, finner inte ord...)

Lät du henne komma närmre ( känner igen mig i låten...)

Bby, here we go again (bahh för att han var såå härlig ;D)




-Jag tänker på dig hela tiden, vad ska jag göra? Allt jag begär är ett svar-


Pussss/M


Av Marie Sundqvist - 29 oktober 2009 17:54

Heeeeeej!<3

har ni saknat mig?? ;o

trodde gårdagen skulle bli en hemmasittardag men icke:D

typ 20 i elva ringer Emma och frågar om jag vill följa med hon och anna på stan och jag tyyp klaaart jag vill! när ska vi åka?

hon bahh; vi kommer klockan 11.00 och när vi pratat klart var klockan typ kvart i så jag typ sprang runt och letade kläder xD

i stan fikade vi på roasters och hade de jättemyyys:D

dessutom såg vi små gangsters och små fjortisar och jag tyyp, "småå gangsters" och första gången vare inte meningen att dem skulle höra... och när vi åkte rulltrappan neråt i stadium så åkte två pojkar uppåt (På rätt sida ofc!) och jag bahh; ser man på? två små killar:D

och anna och emma bah; känner du dem och jag typ, naeee men får man inte säga att man ser små killar??

hahahah;D

jag köpte en tröja ;) nicenice, anna hitta en massa snyggasaker ;D

vi köpte ansiktsmasker också, så jävla skönt!! hahhahah, kan tänka mig att de såg litte soligt ut xD

men vi började fundera att tjejer gör ju ansiktsmaskar och "spa" grejer tsm men vad gör då killarna?? de bäästa vi kom fram till var att dem lanade xD hahah, seriöst, hur äre egentligen vad de gäller de? :o

ajaa, vi låg och snackade i mitt rum och sen kommer min lillebror och skrämmer oss... xD vi som var helt lugna och allt xD ;)

hursomhelst hade vi hur myysigt som helst... :D

emma åkte hem efter lunch, vi käkade tacos btw, för hon var så trött xD

jag och anna gjorde en massa grejer och senså typ vid 16.00 (?) så la vi oss i min "säng" och lyssnade på musik och hade hur myys som helst!

nyss kom hennes mamma och hämtade henne ;/

nu lyssnar jag på Ron Pope-Drop in the ocean för att se Klicka här 

jag älskar denna låt!!!

men jag förstår den inte, menar han att allt var obetydligt??

snälla, vet nån förklara för mig, snällasnälla<3

nu ska jag fortsätta lyssna...


Pusssssss/MKyssKyss


-jag vet inte vad jag vill, kan inte du hjälpa mig att förstå, snälla-


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards