mariesundqvist

Alla inlägg under oktober 2010

Av Marie Sundqvist - 20 oktober 2010 19:19

Men nog satan är Marie duktig, nu har hon tagit sig tid att börja plugga!

OTROLIGT!!


kom på en underbar sak, min syster kommer hem imorn!!! bara över helgen dock men ändå! var flera månader sen jag träffade henne<3

mojjs!


måste säga att jag älskar och hatar MA1 chatten, så kul men provocerande för mitt pluggande....

asså när jag inte orkar plugga, de är då jag skriver 100000 inlägg på bloggen, vilket har hänt idag! :) har fått massor med frågor som kommentarer men jag skulle rekommendera er att ställa era frågor i "frågerutan" elr vad man nu ska kalla den! :) har inte läst igenom alla och hinner inte svara på de idag men tack så jättemke för era kommentarer, de värmer! :)

ska man bjuda på en bild idag?

eeeh, en bild får det bli!:o

detta blir nog sista inlägget för ikväll! :)


GODNATT! /den fullt upptagna och pluggande tjejjen         

bilder från förr



Av Marie Sundqvist - 20 oktober 2010 16:26

okejj, jag bröt mina egna löften, jag öppnade colan och har inte börjat plugga, bra jobbat marie! ska du fortsätta såhär får du IG på fredag, vill du det?!  NÄÄ DE VILL JAG INTE! Men bäst att du börjar plugga då! INTE när du säger åt mej att göra det! Börja nu! Vänta, snart!


okejj, jag är skitzofren! jag erkänner.


de var länge sen jag träffa min man också, inte okejj....

å länge sen jag träffade hans "best men". näädå.


måste göra en ny header men jag har inte riktigt tid, måste prioritera skolan ist för RUA. fast det är inte det stora problemet, det stora problemet är MA1 chatten.........


nåjja, det är mitt eget fel antar jag.

lyssnar på "when you believe" lite "samson" och lite "iris"



och såklart, min nya favorit! från filmen "Herkules" <3 jag är kär!!!!



Jag skojar inte! jag är KÄR!!!!<3<3<3 absolut värd att lyssna på! helt klart!! :D:D


nu kom mamma hem, har tp inte sett henne på två dagar. nåja,

nu ska jag verkligen försöka plugga! önska mej lycka till!! (a)



Njut av musiken!


Puss/M

Av Marie Sundqvist - 20 oktober 2010 14:48


okej ärligt,

trodde att min förra klass skulle vara den bästa klassen någonsin men jag hade fel, min nya är 1000000 gånger bättre! shiiet vad ja gillar dem alltså!

hade dans idag på idrotten å eftersom de e för många killar mot för tjejer så fick killar dansa med killar. men detta tyckte vi inte lät så bra när albin och jens skulle dansa. därför döpte vi jens till............ Jensica! OTROLIGT! ;)


hahah, nää men de var riktigt skönt! å vilka moooves !


nu sitter jag med ett päron, ett glas juice, en oöppnad coca cola som jag haft hur länge som helst och två hårdmackor. ska dock inte dricka colan, onyttigt!

seriöst, jag ska försöka bli nyttig, för de skulle kännas så mke bättre då!

ska plugga engelska, prov på fredag som jag tjatat hur mke som helst om.

efter de ska jag titta på tv å sova! underbar kväll att se framemot. fast ne. men det blir bättre. mysigt att det regnar åtminstånde. eller "mysigt att det rägnar" , eller vad säger du Anna? ;)


kan väl passa på att länka annas blogg när jag ändå håller på! ;) http://www.momokolove.blogg.se heter den :)


Puss på er sötnosar!/M

Av Marie Sundqvist - 19 oktober 2010 23:30

♫ jag bryr mej om dej, tralalalalala♫

Av Marie Sundqvist - 19 oktober 2010 15:47

HeejHalloj!

kom hem från skolan för ett tag sen, tog två hårdmackor å lite drickyoghurt, de blir nog min middag. halv sex äre kör å sen ska vi till min systers barn som fyllde år igår så de blir nog tårta, de får man då hoppas (a) ;)

höhö


idag slog det mig att jag kommer vara slutkörd innan höstlovet, å sen så börjar det om igen. har engelskaprov på fredag å kemiprov nästa vecka på torsdag på något jag verklligen inte kan. nästa vecka på onsdag har vi "prov" på konstiga svenskaord, ratificera, fakulativ, rövkrok osv. jaa ni hör vilka ord de är.

ska inte klaga, jag måste bara orka med pluggandet vilket det inte känns som att jag kommer göra nu. det är så mycket annat jag vill göra.


nu ska jag plugga lite engelska sen ger jag mej iväg.

ha de så bra allihopa!♥♥♥♥



Pussen!♥♥♥♥♥♥♥♥♥



          

det är sånt här man gör ist för att plugga vet ni, flummar sig.


Av Marie Sundqvist - 18 oktober 2010 14:16

*DINGDONGDINGDONG*

-Är det någon hemma?

-Det ser du väl att de inte är??!!

-Men du pratar ju?

-Tror du inte jag vet de?





sitter med anna på breddningen å äter makarone, chokladbollar å bullar.


lärarn pratar om liggande stolen, intressant.....




Pussen/M

Av Marie Sundqvist - 17 oktober 2010 18:48

Heej!

har varit borta i helgen så har inte uppdaterat ;s

nåjja


mat nu å sen blire datorn, har pluggat flitigt i helgen!! :) (A)


  

Av Marie Sundqvist - 12 oktober 2010 19:49

HeejHeej bloggen!

nu är ja inte arg längre, eller inte lika, fast tjejen är fortfarande en sl*mpa :'D

nåjja, idag hare inte hänt så mke men jag ville bara tipsa om en sjukt duktig tjej!

hon heter Andrea å har en blogg på devote, www.nanas.devote.se heter den!

Hon är så sjukt fin människa å typ världens bästa tecknare?

eller rättare sagt, hon ÄR!

här kommer några bilder som hon ritat, de finns fler på hennes fb för er som vill kolla mer :D


         

Hon är så underbart duktig! det var allt jag ville säga! :D


Pussheej! :D<3 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards