mariesundqvist

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Marie Sundqvist - 22 oktober 2010 14:21

Heeej!

mitt rum är HELT rent!:O

inte min förtjänst, en annan flicka har gjort det! :D

igår när jag egentligen skulle plugga testade ja göra ngra headers, men jag vet inte vilken av dem eller om jag ska göra en annan i en annan "stil".

så här kommer de, ni får kommentera vilken ni tycker var finast elr om ni tycker jag ska göra på ett annat sätt! :)


Nummer 1:

 

Nummer 2:

 

Nummer 3:  



Bara att rösta!


senare under helgen kommer kanske en tävling upp, liiiiite spännande eller hur? vad de blir för tävling och hur den funkar får ni höra under helgen men håll er uppdaterade! :)


röstningen av headern håller på tills jag har lust att byta :) vilket är snart så :)

och ALLA som besöker den här bloggen MÅSTE rösta! :)



nu ska ja fixa inför kvällen! blir bio med klassen, eller delar av den! Aaazum!


Puss!/M 

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards