mariesundqvist

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Marie Sundqvist - 21 oktober 2010 16:02

HejHej!

kom hem från skolan för ett tag sen, har gjort nudlar å sitter nu å äter det, päron och clementin å ett glas vatten<3 ÄLSKA!


så sjukt hungrig!


Skolan idag då, hände väl inte så mke, bokat biljetter till inception imorgon, 10 biljetter (Y) ngra från klassen som ska :D:D

å så hade vi en diskussion (förvånande?) för eller mot abort?

detta visade sig vara ett väldigt känsligt ämne. och av ren nyfikenhet undrar jag nu vad ni tycker om det? är ni för eller mot? varför?

skulle vara riktigt kul att få se vad alla tycker om det :)

jag kan hålla med åt båda hållen :)


kommer sen ta upp ämnet igen å kolla vad ni har svarat så får vi se :)



nää nu ska ja sätta igång att plugga å senare ska man hämta älskade systern på flygplatsen <3



Ha de så bra allihopa!! :)<3

Av Marie Sundqvist - 21 oktober 2010 11:31

Heejöö

mår tp helt illa, mindre kul. nu har vi engelska å svenska, sen vet ja inte heller. lite småjobbigt. efter de har vi kemi å sen slutar vi. sen ska jag hem, plugga lite engelska och göra lite matte. sen ska ja med å hämta systern på flygplatsen vid halv9, blir väl att tare lugnt resten av kvällen, ska verkligen försöka plugga ist för att sitta på msn å fb, jag ska göra mitt yttersta för att lyckas!

känner att jag är sjukt trött på mid header så ska göra en ny som jag sagt tidigare, inte riktigt när vet jag inte, ännu oklart.



nåjja, nu börjar engelskan. blir att sitta på MA1 chatten om folk e sociala...


Heiido!

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards