mariesundqvist

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Marie Sundqvist - 18 januari 2011 19:00

angående den dära "ändringen vad gäller stjärntecken" måste jag bara säga, HEEREGUD FOLK! lugna ner er liksom? läs ordentligt och ni ser att de "nya systemet" bara gäller för de som är födda år 2011 och även om det INTE var så skulle jag fortsätta vara tvilling som tidigare, tror ni jag bryr mej om nå löjligt påhitt ngn har upptäckt? neej. vill jag byta stjärntecken kan jag vara påhittig själv, jag behöver ingen annan som är det åt mej. sådeså.


artikeln hittar ni här!



Puss/M



Av Marie Sundqvist - 18 januari 2011 17:37

heej! blir ett snabbt inlägg nu så jag får fortsätta på min svenskadebattgrejj! skulle egentligen ha varit på kören typ nu men missade den. skulle inte ha hunnit osv osv. var ju dessutom tvungen att göra detta som sagt! kom hem från stan för ett tag sen med tre nya tröjor i min ägo. bilder kommer kanske sen. tog en fika med anna på T.A, mysigt! satt där i drygt en å en halv timme å pratade, var verkligen kul att höra vad hon hållit på med, var så länge sen vi hördes! inte okej liksom.

med ett glas vatten vid min dator och musik i lurarna lutar jag mig över skrivbordet beredd att skriva som aldrig förr. jag ska klara det här. frågan är bara hur lång tid det tar.


Puss/M


p.s Glömde kameran hemma så inga nya bilder, kanske kommer snart!

Av Marie Sundqvist - 18 januari 2011 13:22

*vi pratar om hur det var när man var 11 år, om man trodde på jultomten, tandfen osv. anton säger*

"Hur gammal var man när man var 11?"

han menade förstås vilken klass man gick i då, inte hur gammal man var. han är lite trött idag, verkar det som. han skriver "sovit" med å= Såvit. myysko.

än en gång drar herr Pope med mej i pluggandets värld. det är som att jag memorerar när jag lyssnar på musik. jag memorerar allt som händer, minnen fastnar ju bra så, de vet ju alla liksom. nu ska jag skriva svenska, väldigt mycket! -.- får plugga som en dåre. ska diskuteras imorgon, är jag redo? aldrig redo.




Puss/m

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards