mariesundqvist

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

i don´t mind if you don´t mind

Av Marie Sundqvist - 18 januari 2011 13:22

*vi pratar om hur det var när man var 11 år, om man trodde på jultomten, tandfen osv. anton säger*

"Hur gammal var man när man var 11?"

han menade förstås vilken klass man gick i då, inte hur gammal man var. han är lite trött idag, verkar det som. han skriver "sovit" med å= Såvit. myysko.

än en gång drar herr Pope med mej i pluggandets värld. det är som att jag memorerar när jag lyssnar på musik. jag memorerar allt som händer, minnen fastnar ju bra så, de vet ju alla liksom. nu ska jag skriva svenska, väldigt mycket! -.- får plugga som en dåre. ska diskuteras imorgon, är jag redo? aldrig redo.




Puss/m

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundqvist - 3 mars 2011 09:01


Heej! jag skriver här bara för att säga att detta nog blir mitt sista inlägg här på ett tag. eftersom någon fått tag i mitt lösenord till min användare här till bloggplatsen kan denna person okontrollerat ändra och skriva hur mycket den vill. kändes ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 21:03


jag har nyss fått beskåda det enligt mej allra vackraste jorden har att erbjuda. en sak som jag hade kunnat stå och titta på i timmar om det skulle finnas kvar på himlavalvet så länge. det jag har fått beskåda är norrsken. ett otroligt naturfenomen s...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 17:45


såg just en film med Cody Longo, en symbol   jag älskar att se filmer som innehåller snygga skådespelare, annars blir filmerna inte lika bra. jag gillar också att se såna här typiska "tjej-filmer". såna vars ofta börjar lyckligt, sen gör dom något ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 09:53


bara jag som tyckte att denna låt påminnde eller var en kopia av (minst) en av green day´s låt(ar) ?. plagiat *frågetecken* . var bara det jag ville säga! hehe.   Puss/M        ...

Av Marie Sundqvist - 1 mars 2011 08:34


dessa morgnar, jag förstår inte. jag tror jag blivit hjärntvättad av skolveckorna. jag vaknar klockan åtta liksom, det ska man inte göra när det är SPORTLOV. så, vad ska jag göra idag då? fara ut och springa eftersom det verkar vara ganska så varmt. ...

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Skapa flashcards