mariesundqvist

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Marie Sundqvist - 20 augusti 2010 21:16

..

Asså jag har funderat,

över allting som hänt å ja inser hur mycket jag hunnit med!

och jag vet att utan er hade de inte blivit alla dessa underbara minnen jag har fått!

alla underbara stunder jag har fått med er!

alla ni som funnits i mitt liv,

frivilligt eller inte,

ni vet att jag älskar er.

Även det villkorligt eller inte.

av allt som hänt är det inte mycket jag ångrar,

inte nu längre för jag har förstått att allt har en anledning att de händer lixom.

alla nya vänner jag fått och alla gammla jag haft kvar.

Ni kommer kanske bli förvånade när ni får veta,

men var inte ledsen för min skull,

tänk på allt vi gjort!

jag vet att det är för tidigt men ibland har man inget val.

vad som än händer nu vill jag att ni ska veta,,,


Jag finns här, ni kan ränka med mej!

behöver ni prata, tveka inte att ringa eller smsa.


JAG ÄLSKAR ER!<3 


hoppas det löser det för er!


Ni är mina favoriter vet ni! <3





,

Av Marie Sundqvist - 20 augusti 2010 20:08

Hejj!


haft bloggtorka under sommaren,

haft bättre saker för mejj ju! ;)


jaa, vart ska man börja?


LK var suuuper! spenderades med de bästa ! :D<3


på måndag börjar skolan igen,

lite less att sommarn gått så fort lixom!

jag fattar inte vart den tog vägen ;(


jaa, vet inte riktigt mer vad ja ska säga,

haft ett underbart sommarlov!

de har bara varit för kort ;/

vilket suger!


kanske skriver mer sen när ja vet vad ja ska skriva :)


Puss/M

Av Marie Sundqvist - 20 augusti 2010 17:38

Joo, minst sagt bloggtorka!


skriver ett inlägg lite senare ;)



PUSS!

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards