mariesundqvist

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Marie Sundqvist - 4 augusti 2010 10:18

Godmorgon!


Anledningen att ja sitter här nu är att min katt väckte mej.

Trampade på min mage tills jag vaknade,

sen var jag tvungen att gå ut å gå med henne.

JIPPIE!

Aja, hon blev iallafall glad ;)


sitter och slötittar på tv i väntan att klockan ska bli mera.

Ensam här nu så måste fixa allt själv,

lite småjobbit!

LK i helgen,

med de underbaraste tjejerna!<33


Syster kommer hem snart också,

LÄNGTAR!!!!!!! :D:D


orkar som inte uppdatera om hela sommarlovet,

lite väl jobbigt. Har inte gjort så mycket men ändå,

kommer lixom inte ihåg något typ ;b

jobbat en hel del och så, och snart kommer hela lönen,

GRYMT! ;D


nää, nu har jag skrivit mycket ;)

inga bilder på den här datorn tror ja så ni får nöja er med någon gammal bild,

okej? ;))



Puss/M





     ooooohoooo, spooooookyyyy!!

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards