mariesundqvist

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Marie Sundqvist - 24 februari 2010 19:40

Heeej!

ledsen för att jag inte uppdaterar er!

har inte varit nå vid datorn :/

ajaaa, nu e jag här och ska försöka uppdatera er lite grannn :)

måndag:

chill dag, efter skolan for vi in till stan, jag och sara, köpte ett par JÄTTESÖTA skor, dock för sommaren ;)


Tisdag:

skola, malin och sara borta :/

härlig dag annars faktiskt!


Onsdag(Idag):

redovisningar hela dagen ;)

chill!

asså vi har världens härligaste klass!!!

älskar dom juu!!! <3

efter skolan for jag,emma och anan in till stan, myyys!

väldigt kul vare faktiskt!<3

älskar er chejjjor!<3

efter de kom anna till mejj, låg och möös och kolla på film, fan så mysigt!

senså käka vi ite godis, vi blev tp lite busiga och kittlade varandra i tp 10minuter x)

faaan så härligt!

sen lyssna vi på musik, melissa horn, välllldigt duktig tjej!

och the chipmunks, bad day! jag är kääääär!<3 ;)

myys!

sen for anna hem, jag började plugga lite tyska, prov imorgon,

häääärligt:D

hahaha:D

imorgon är sista dagen innan lov!

ett efterlängtat lov säger jag!

ajaaa,

nu har jaa bakat muffins till imorgon, till slöjden x)

hahaha:d

Myyys!


nu ska jag kolla fb och sen blire mera plugg ;)



Pusssss/M



juuuuste inga nya bilder, förlåt, men jag orkar inte just nu ;)




-hoppas du inte blev sur :s-



  

bara för att jag är modig nog att bjuda på mejj själv ;)





Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards