mariesundqvist

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Marie Sundqvist - 18 februari 2010 19:28

hejhej,

skön dag i skolan idag, so,tyska,matte,lunch och sen slöjd,

allt var perfekt tills

......................

BRANDLARMET GICK IGÅNG!!!

alla var tvugna att springa ut, jag hade inga skor och bara en tunn tröja tp,

jävligt kallt vare,

stod där ute i några år :s

hahaha;)

sensåå när vi äntligen fick komma in igen hade jag ingen känsel i fötterna -.-

less!!!

ajaaa, efter de for vi in och simma, jag,malin åh sara

myys!

simmade tp ett tag, bastade och sen duschade,

fixxade oss och åkte hem,

malin skulle åka och kolla på deras nya lägenhet,

jag är så glad för din skull gumman!<3

ajaaa,

nu har jag precis gjort matteläxan,

hahaha, nu blire tv!

sova tidigt ikv,

hörde att det blir kallt imorgon -.-

inte igen!


ajaaa;)


Pussss/M



-allt gick så bra, sen plötsligt, BOOOM!-



  

  


Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards