mariesundqvist

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 26 januari 2010 20:44

 

i could do anything for u, its not the same thing for u...

 

its not as u think, i want u to beeee happy<3

    

Till vänster Petter och den andra e John (a) 9c...9c...

 

såhär såg de ut när klassen fick typ damp xD hahaha, 9c schalalllalllllaaa :D

  

Våran grupp på musiken (y) tagen typ förra veckan?

vrån vänster: Sara (gitarr), charlie(gitarrexpert), john(gitarr), albin(bas), andreas(gitarr), elina(otrolig på åh sjunga), jesper(trummor), sara.v(trummor) hahaha, lite dålig namnordning kanske, men whatever?? ;D



 

i would be happy with u...

 

på tal om dampklass??? hahahha, nääädå ;D

  

Min katt!<3 mjauu <3

Av Marie Sundqvist - 26 januari 2010 19:48

thjaaaaabbbbbbbaaaaaaa;D

idag har varit en ganska skön dag, lite småjobbigt men riktigt skönt med idrott!!! :D

najissss ;D

Uppdatering om min dag, länge sen jag gjorde kan jag ju säga xD

hade typ no biologi på morgonen, prov -.- gick rent åt helvette ;D hahaha, näää men inte kan jag väl påstå att det gick så bra, rypen gör så jävla mysko prov :o ajaaa, efter det hade vi fysik med anna och det gick riktigt fort, ritade lite med färgpännor på ett papper ungefär ;D

sen hade vi musik, och charlie var borta så det gick typ inte så bra för oss xD

men nog är vi duktiga allt (a)

efter musiken hade vi typ en miljardtimmars lång svenska! :s

hahaha, våran klass typ dampade lös i klassrummet innan vi hade börjat, lyssnade på hög musik och några satt i fönstret och hängde ut med benen,

dom typ vinkade åt flera lärare men ingen brydde sig,

sen kom våran solärare och fick psyyykbryt på oss och typ röck ut alla kablar ur eljacket och typ skrek att vi skulle gå ut därifrån och skulle det hända igen skulle det bli riktigt synd om oss :s

ojojojoj, alla gick ut ur klassrummet, tysta som jag vet inte vad :o

typ 5sekunder senare kom våran svenska lärare, som för övrigt är riktigt chillll

på svenskan skrev malin och jag en skämtbok, som inte är klar ännu, köp en när den kmr till butikerna

(lite skämt kmr i slutet av inlägget);D

efter svenskan hade vi lunch, käkade på grillen (a) glr deras personal (aaaa) hahahah ;D

sen hade vi idrott, badminton och vi äääägde!!!!! :D

sen vare tyska (n) men rätt så chill, lyssnade på redovisningar och sånt shiit ;D

sen hade vi engelska, såg på film och sen slutade vi (a)

efter skolan for jag till gammelstan på körgrejj, jag och jessica hade våran utmaning xD

hahaha, att borsta tänderna och smsa samtidigt, jag vann, ofc!!! :D

när jag kom hem mådde jag illa, åt typ inge mat :s

nu blire tv och datorn, kan ta de lugnt resten av veckan... :D

imorron äre ju favvo, chilllll!!! :D:D:D

 



tänkte skriva det bästa skämtet, fast som faktiskt har hänt :D (a)


Ökänd-har bussen gått?

sara-nää

Ökänd-perfekt!

Malin-vadå fett?? :o

Jag- jag gillar inte smör :s


okej, det här låter helt sjukt men jag ska förklara det,

det var en kille som fråga om bussen hade gått, och då svarade ju sara nej eftersom den inte hade det,

då sa han "perfekt" och malin och jag tyckte att han sa "fett" och därför frågade malin; "vadå fett" och jag som inte glr fett och smör och sånt svarar " jag glr inte smör" och allt blir bara helt jättekonstigt, sara börjar asgarva och fattar inte vad vi snackar om, hon förklarade att han sa "perfekt" inte "fett", hahahahahahaha, jävligt roligt :*

och alla ni som INTE tycker att det här skämtet var roligt, säger jag bara:




TORRISAR!!!! :o


hahahaha ;D

dont ta it personligt ;D



skriver mera senare, okej?


Pusssssssaar/m

 

 

-skippa lögnerna, jag ser igenom dom...-

Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards