mariesundqvist

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Marie Sundqvist - 2 januari 2010 03:45

this is about u, i write it for u, bouth of them,,,


Jag trodde att du var äkta,

Jag trodde du var sann,

Jag trodde du var en som torkade mina tårar när dom rann,

Jag trodde att du skulle fatta att jag inte orkade mer,

Att jag stod på stupet och tänkte hoppa ner,

Men istället så började du snacka en jävla massa skit,

Och allt jag gjort för dig, nej, hörde inte hit,

Sen fick jag av dig många hårda sms,

Men jag bara kände; nu är jag jävligt less,

Jag försökte att förstå vad det var du sa,

Men jag stängde av inte orka en till da´

Alla hårda orden var nu bara ord,

Ingenting betydde dom, de var nu som jag förstod,

Att orden som dom sa nästan kändes som en tröst,

Det kändes som en lättnad som lyftes från mitt bröst,

Nu kunde jag bara skita i allt det som du sagt,

Och alla mina minnen jag nu bakom mej har lagt.

Men jag önskar att du kunde fatta att jag gjorde allt för dej,

Glädjen växte när du sa att du brydde dej om mej.

Men allt var bara skit sånt är livet antar jag,

Trots det känner jag mej nu väldigt svag,

Förlåt för allt jag gjort jag önskar jag kunde gå tillbak,

Till den tiden då du brydde om mej men också en till sak.

Då livet var så enkelt då allting var så lätt,

Jag skulle kanske bara ha gjort på ett annat sätt,,, 

Jag trodde att du var äkta,

Jag trodde du var sann,

Jag trodde du var en som torkade mina tårar när dom rann,

Jag trodde att du skulle fatta att jag inte orkade mer,

Att jag stod på stupet och tänkte hoppa ner,

Men istället så började du snacka en jävla massa skit,

Och allt jag gjort för dig, nej, hörde inte hit,

Sen fick jag av dig många hårda sms,

Men jag bara kände; nu är jag jävligt less,

Jag försökte att förstå vad det var du sa,

Men jag stängde av inte orka en till da´

Alla hårda orden var nu bara ord,

Ingenting betydde dom, de var nu som jag förstod,

Att orden som dom sa nästan kändes som en tröst,

Det kändes som en lättnad som lyftes från mitt bröst,

Nu kunde jag bara skita i allt det som du sagt,

Och alla mina minnen jag nu bakom mej har lagt.

Men jag önskar att du kunde fatta att jag gjorde allt för dej,

Glädjen växte när du sa att du brydde dej om mej.

Men allt var bara skit sånt är livet antar jag,

Trots det känner jag mej nu väldigt svag,

Förlåt för allt jag gjort jag önskar jag kunde gå tillbak,

Till den tiden då du brydde om mej men också en till sak.

Då livet var så enkelt då allting var så lätt,

Jag skulle kanske bara ha gjort på ett annat sätt,,,




När jag går här på stranden och tänker på dej.

Har jag en bild på dej i min hand, och undrar om du tänker på mej?

Jag tänker så mycket på dej, det gör ont i mitt hjärta.

När jag tänker på dej och hon, känner jag enbart smärta.
Det är kallt ute, överallt finns snö.

Jag ser dej framför mej, det känns som jag ska dö.

Jag går här alldeles ensam, det är ingen som stör.

Det är ganska ledsamt, jag vet inte längre vad jag gör...

 

 

 

 

,,,hjälp mej nu att stå kvar på jorden med båda fötterna,,,

 

pussss/m

 

  




Presentation

*-*

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur ställer du dig i frågan om abort?
 För
 Mot
 Delad mening
 Jag bryr mig inte, man får göra som man vill
 Det beror på hur "fallet" är

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

Nedräkning till skolavslutningen!

Nedräkning skolavslutning!


Ovido - Quiz & Flashcards